Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسری جوان که متهم است چهار زن را تحت عنوان مسافرکش ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است، به جرم آدام‌ربایی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

به گزارش شرق، اولین شکایت یک سال پیش به دست مأموران پلیس رسید. زن جوان به مأموران گفت: من از مقابل متروی نواب سوار ماشین پرشیای سفیدرنگ شدم. چون تابلوی بزرگ آژانس داشت اعتماد کردم و سوار شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سمت شرق می‌رفتم و وقتی مسیرم را گفتم، راننده گفت که به همان سمت می‌رود، اما در راه تغییر مسیر داد. من با داد و فریاد سعی کردم از ماشین پیاده شوم و راننده را وادار کنم که ماشین را متوقف کند، اما او توجهی نکرد. در نزدیکی بهشت زهرا بود که متوقف شد. وقتی خواستم خودم را از ماشین بیرون پرت کنم، او در‌های ماشین را قفل کرد. او قفل را هم از داخل خراب کرده بود، به همین خاطر در باز نمی‌شد. او من را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد درخواست بخشش کرد و گفت: از کارش پشیمان است.

بعد از شکایت زن جوان، تحقیقات مأموران آغاز شد. در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت مأموران در جریان یک شکایت دیگر قرار گرفتند. زنی دیگر به پلیس گزارش داد که از سوی راننده یک پژو سفیدرنگ مورد آزار قرار گرفته است. این زن شماره پلاک ماشین را هم برداشته بود و در اختیار مأموران قرار داد. این در حالی بود که دو شاکی دیگر نیز به پلیس گزارش دادند مورد آزار قرار گرفتند. با توجه به اینکه ربودن این زنان و تعرض به آن‌ها به یک شکل بود مأموران متوجه شدند با یک متهم مواجه هستند و با توجه به مشخصاتی که پلیس به دست آورده بود مرد راننده شناسایی و بازداشت شد.

او در تحقیقات ابتدایی که در اداره آگاهی انجام شد، تعرض به چهار زن را قبول کرد و گفت: من این زن‌ها را به جایی خلوت می‌بردم و درخواست رابطه می‌کردم و آن‌ها هم قبول می‌کردند؛ البته بعضی از آن‌ها راضی نبودند. من برای وقتی که می‌دیدم ناراحت هستند، درخواست بخشش می‌کردم و آن‌ها هم می‌گفتند اگر اجازه بدهم که بروند، من را می‌بخشند.

با توجه به مطرح‌شدن مسئله تجاوز پرونده از بدو تحقیقات به شعبه ۹ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در شعبه ۹ دادگاه کیفری استان تهران متهم مورد تحقیق قرار گرفت. او برخلاف آنچه در اداره آگاهی گفته بود، تعرض به زن‌ها را رد کرد و گفت: من هیچ تعرضی انجام ندادم و پزشکی قانونی نیز تأیید نکرده است. آن‌ها دروغ می‌گویند. خودشان به عنوان مسافر سوار ماشین من شده و بعد هم سر مقصد پیاده شدند. من اصلا نمی‌دانم چرا چنین شکایتی علیه من کردند.

او همچنین درباره تابلوی قلابی آژانس که روی ماشینش بود، گفت: من چند سال پیش در آژانس کار می‌کردم و تابلو از همان زمان مانده بود؛ از آن استفاده هم نمی‌کردم. این زن‌ها اگر آدم‌های درستکاری بودند چنین ادعایی را مطرح نمی‌کردند.

متهم با توجه به گفته‌های شکات و مدارک به‌دست‌آمده بابت هر کدام از شکایت‌ها درخصوص آزار و اذیت به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد.

متهم روز گذشته به اتهام چهار فقره آدم‌ربایی پای میز محاکمه رفت. در جلسه رسیدگی سه نفر از شکات در جایگاه قرار گرفتند و شکایت خود را مطرح کردند. آن‌ها گفتند: ما دیگر احساس امنیت نمی‌کنیم. این مرد دروغ می‌گوید؛ او با تابلوی آژانس ما را فریب داد و قفل در ماشین هم از داخل خراب بود و ما نمی‌توانستیم فرار کنیم. او ما را ربود و مورد تعرض قرار داد.

بعد از شکایت شکات، متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهامات را رد کرد و گفت: من مسافرکشی می‌کردم و کسی را نربودم و تجاوز هم نکردم. من اگر می‌خواستم با کسی رابطه داشته باشم، با توجه به اینکه به اخلاقیات پایبند هستم، حتما ازدواج می‌کردم، چون امکان ازدواج هم دارم. من چنین کاری نکردم. با پایان جلسه دادگاه، قضات قرار متهم را تشدید کردند و سپس برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تجاوز مرد مسافرکش حوادث دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند آزار و اذیت مورد آزار چهار زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی

وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به پکن از دولت چین خواست که از نفوذ خود برای کنترل نقش ادعایی ایران در تشدید بحران فعلی منطقه تغییر رفتار "خطرناک" پیونگ‌یانگ استفاده کند.

به گزارش ایسنا، "آنتونی بلینکن" وزیر امور خارجه آمریکا که از ابتدای جنگ غزه با حمایت تمام‌عیار از رژیم صهیونیستی از مسئولیت خود در تشدید تنش‌ها در منطقه شانه خالی کرده است، در سفر به پکن ادعایی را علیه نقش ایران در بحران فعلی منطقه مطرح کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد، بلینکن که به پکن سفر کرده است، در کنفرانسی خبری گفت: از چین می‌خواهم از نفوذ خود در منصرف کردن ایران و نیروهای نیابتی آن از گسترش درگیری در خاورمیانه استفاده کند.

ادعای بلینکن درباره نقش ایران در گسترش این درگیری در حالی است که واشنگتن از ابتدای جنگ غزه که به تنش‌ها در منطقه دامن زده و در پی پاسخ‌ تلافی‌جویانه گروه‌های مقاومت منطقه به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بیم درگرفتن جنگی تمام‌عیار و گسترده در منطقه را ایجاد کرد، به حمایت دیپلماتیک، مالی و نظامی از تل‌آویو پرداخته است.

شمار تلفات جنگ غزه طی حملات کورکورانه رژیم صهیونیستی که بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساها و ساختمان‌های مسکونی از آن مستثنی نبوده‌اند، از ۳۴ هزار نفر فراتر رفته است.

افزون بر این، ۸۵ درصد از جمعیت غزه در شرایطی که ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاطی این منطقه از بین رفته و دسترسی کافی به غذا، آب آشامیدنی و دارو وجود ندارد، از خانه‌های خود آواره شده‌اند.

ایران با محکوم کردن حمایت آمریکا از جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه تحت عنوان "حق اسراییل برای دفاع از خود" بر حمایت خود از آرمان آزادی‌بخش گروه‌های مقاومت فلسطینی تاکید کرده است‌.

با این حال، مقامات ایران ادعای آمریکا و متحدان آن مبنی بر حمایت مالی و نظامی از گروه‌های مقاومت منطقه و کنترل اقدامات آن‌ها را که "نیروهای نیابتی ایران" خوانده می‌شوند را رد کرده و گفته است که آن‌ها به طور مستقل و طبق صلاحدید خود عمل می‌کنند.

ایران اخیرا، به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق طی عملیات "وعده صادق" پاسخ داد و آن را اقدامی مشروع برای دفاع از منافع ملی و در چارچوب بند ۵۱ منشور سازمان ملل تلقی کرد.

اسپوتنیک همچنین گزارش داد که بلینکن گفت: از چین می‌خواهم از نفوذ خود برای فشار آوردن به پیونگ‌یانگ برای پایان دادن به رفتار خطرناک خود و مشارکت در گفتمان استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)