Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شهادت حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدای عالی‌قدر، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد با انتشار عکسی از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی 

"امروز روز وفات ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا از جانب مادر شهید نمیتوانم سخن بگویم، ولی به عنوان همسر شهیدی که هم خودم و هم بسیاری از دوستان م که اغلب همسران جوان و البته میان سال شهدا بوده اند، درگیر معضلاتی بوده ایم، میتوانم سخن بگویم. به نظر من بزرگترین تکریم همسران شهدا اصلاح برخی قوانین حقوقی است که همسران پس از شهادت همسران شان تازه باید خود را آماده چالش‌های متعدد با آن‌ها بکنند است. بار‌ها به مسولان ذی ربط در دوره‌های مختلف از جمله معاونت زنان روسای جمهور و نمایندگان زن مجلس که در کمیسیون ایثارگران هم به واسطه همسر یا فرزند شهید بودن حضور داشته اند، این مسائل را مطرح کرده ام، ولی هیچ گاه اراده‌ای برای حل این معضلات از سوی آن‌ها شاهد نبوده ام.

امروز به خانم شهید علیمحمدی می‌گفتم خطوط چهره همسران شهدا شبیه به همدیگر است خطوطی که هر کدام نشان دارند. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همسر شهید شهدای هسته ای مناسبت های مذهبی همسران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر