Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول کریمی معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت برگزاری اردو‌های راهیان نور برای دانش‌آموزان تهرانی اظهار کرد: برای برگزاری این اردو‌ها کاری مشترک میان آموزش و پرورش و سپاه در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: در سال ۹۸ و تاکنون حدود ۶ هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند که با احتساب اعزام فرهنگیان  این رقم به بیش از ۷ هزار نفر افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران تصریح کرد: ادامه برگزاری اردو‌های راهیان نور در اسفند امسال و فروردین ۹۹ ادامه پیدا خواهد کرد که البته هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست، اما با توجه به برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر به نظر می‌رسد  اعزام به مناطق جنگی راهیان نور زودتر از اسفندماه نخواهد بود.

کریمی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور به تفکیک برای دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: انتخاب برای بازدید از مناطق جنگی بعد از هماهنگی‌های نهایی با سپاه تعیین می‌شود.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه در جریان شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نوجوانان ارادت خود به سردار دل‌ها را نشان دادند سعی می‌کنیم در جریان اردو‌های راهیان نور آینده، الگویی از این سردار شهید را هم در حین اردو مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اردوی راهیان نور سردار سلیمانی اردوی دانش آموزی اردو های راهیان نور اردوی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، یونس عزیزی اظهار کرد: اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب هر ساله با افتتاحیه اردو‌های راهیان نور که همزمان با سالروز عملیات بازی‌دراز است آغاز می‌شود. وی افزود: بر همین اساس سال گذشته ۴۴ هزار و ۴۵۴ نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز در این مراسم شرکت و به ارتفاعات سرپل‌ذهاب صعود کردند که نسبت به سال‌های گذشته با استقبال مردم مواجه شد. دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: طی سال گذشته و پس از افتتاحیه اردو‌های راهیان نور بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب صورت گرفت که طی آن ۸۶ هزار و ۷۰۹ نفر به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند. وی ادامه داد: با توجه به آمار‌های سال گذشته ۱۴۱ هزار و ۹۵۵ نفر روز اعزام به مناطق عملیاتی را در قالب اردو‌های راهیان نور انجام شد و طی این مدت ۲۸۸ هزار و ۳۹۹ نفر در مراکز اقامتی استان کرمانشاه اسکان یافتند. عزیزی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه هشت زیارتگاه دفاع مقدس دارد که شامل یادمان مرصاد، شهدای پاوه، شهید بهشتی، مطلع‌الفجر، شیرودی، ابوذر و… است که در مجموع ۳ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۸۲۰ نفر از این یادمان‌ها به صورت کاروانی و شخصی بازدید کردند. وی افزود: یادمان شهدای مرصاد در صدر پر بازدیدترین یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه قرار دارد. دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اضافه کرد: امسال نیز در سالروز عملیات بازی‌دراز پیش‌بینی می‌شود که ۴۵ هزار نفر در این مراسم طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه شرکت کنند که یادواره شهید شیرودی و شهدای بازی‌دراز عصر روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز صبح روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست