Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، روز دوشنبه با برگزاری بازی‌های گروه‌های  A و B آغاز می‌شود و ۲ نماینده فوتبال کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند. استقلال ایران در گروه اول میهمان الشرطه عراق است و دیگر نماینده کشورمان یعنی شهرخودرو ایران هم در کشور ثالث با الهلال عربستان دیدار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پاداش تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

الشرطه عراق – استقلال ایران/ دوشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۸

الشرطه، تیمی با قدمتی بیش از ۸۰ سال  در فوتبال عراق، پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ سال گذشته این کشور، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و در گروه اول این بازی‌ها با یکی از نماینده‌های فوتبال کشورمان همگروه شده است. الشرطه در طول دوران حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا یک بار سابقه نائب قهرمانی دارد.

برخی از بازیکنان الشرطه برای فوتبال‌دوستان ایرانی کاملا آشنا هستند. از کرار جاسم که با اعلام باشگاه عراقی دیدار مقابل استقلال را از دست داده است و علاعبدالزهرا که سابقه بازی برای مس کرمان در لیگ قهرمانان آسیا را دارد تا ضرغام اسماعیل و علی فائز که این سال‌ها با لباس عراق مقابل تیم ملی کشورمان قرار گرفتند، تعدادی از بازیکنان شاخص الشرطه در لیگ قهرمانان امسال خواهند بود.

شاگردان الکساندر ایلیچ در الشرطه، در شروع لیگ جدید فوتبال عراق و پس از انجام ۳ بازی و کسب یک برد و یک تساوی، با ۴ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اسامی داوران دیدار استقلال ایران و الشرطه عراق اعلام شد

استقلال ایران هم پس از برگزاری دربی پایتخت پا به اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد. استقلالی‌ها روز شنبه برای انجام این بازی وارد اربیل عراق شدند تا پیش از آغاز مسابقه یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه محل برگزاری بازی انجام دهند.

در جمع بازیکنان استقلال برای این بازی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و عارف غلامی غایب هستند و فرهاد مجیدی بازهم نمی‌تواند از همه نفرات خود برای این مسابقه استفاده کند.

آبی‌پوشان در ۲ بازی مرحله پلی‌آف مقابل تیم‌های الکویت کویت و الریان قطر قرار گرفتند و با زدن ۸ گل و بدون دریافت گل، برای تیم‌های حاضر در این گروه خط و نشان کشیدند.

الهلال عربستان – شهرخودرو ایران/ دوشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۸:۱۰

مدافع عنوان قهرمانی و یکی از آماده‌ترین تیم‌های تاریخ الهلال، در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ با یکی دیگر از نمایندگان کشورمان همگروه شده است. کمتر از ۸۰ روز پیش آبی پوشان عربستانی، اوراواردز را در ژاپن شکست دادند تا سومین عنوان قهرمانی‌شان را در آسیا جشن بگیرند.

یکی از متمول‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نفرات نامداری را در لیست آسیایی خود قرار داده و با حضور سباستین جووینکو، بازیکن اسبق یوونتوس ایتالیا و بافتیمبی گومیس فرانسوی کار برای مدافعان شهرخودرو ایران دشوار خواهد بود.

الهلال که قهرمانی در لیگ عربستان را سال گذشته با اختلاف یک امتیاز به النصر واگذار کرده بود، در شروع لیگ جدید داخلی و پس از گذشت ۱۷ هفته، ۳ امتیاز بیشتر دارد و صدرنشین محسوب می‌شود. شاگردان رزوان لوچسکو در الهلال از ۵ بازی اخیرشان صاحب ۳ برد و ۲ تساوی شدند.

شهرخودوری ایران هم نخستین تجربه‌اش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند و پس از انجام ۲ بازی ابتدایی در مرحله پلی‌آف، کمی با فضای لیگ قهرمانان آشنا شده است. البته این بارهم اعزام کاروان شهرخودرو به امارات بدون حاشیه نبود و صادر نشدن روادید برخی از اعضای تیم، حاشیه‌ساز شد.

بیشتر بخوانید: شکایت رسمی باشگاه شهرخودرو از کارشکنی اماراتی‌ها به AFC

شهرخودرویی که با یحیی گل‌محمدی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده بود، با مجتبی سرآسیایی پا به این بازی‌ها می‌گذارد و برخلاف دیدار‌های دورپلی‌آف، می‌تواند از بازیکنان جدیدش هم در بازی‌های گروهی استفاده کند. محمد قاضی و میروسلاو اسلاوو، ۲ مهاجمی هستند که می‌توانند با صلاحدید مجتبی سرآسیایی در این بازی روانه میدان شوند.

نماینده خراسان در لیگ قهرمانان آسیا، از ۵ بازی آخر خود در لیگ برتر کشور صاحب ۲ برد و ۲ تساوی شده‌است و با ۳۲ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی شهرخودرو و الهلال، طبق روال سال‌های گذشته در زمین بی‌طرف (ورزشگاه زعبیل دوبی) برگزار می‌شود.

همچنین روز سه‌شنبه (۲۲ بهمن) نیز ۲ نماینده دیگر کشورمان یعنی پرسپولیس و سپاهان به ترتیب مقابل تیم‌های الدحیل قطر و العین امارات قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی تیم فوتبال شهرخودرو الهلال عربستان کرار جاسم گروهی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا تیم های حاضر شهرخودرو ایران استقلال ایران بیشتر بخوانید عنوان قهرمانی الشرطه عراق مقابل تیم ایران هم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. بر این اساس و در راستای سیاست‌های کلان فدراسیون بوکس مبنی بر حمایت از تیم‌های رده‌های سنی مختلف و پشتوانه‌سازی، تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان خواهند شد.

کاروان کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد فردا راهی محل برگزاری پیکار‌های جوانان و امید آسیا در آستانه قزاقستان می‌شود.

ترکیب تیم جوانان

وزن ۴۸ کیلوگرم: مهدی شعبان

وزن ۵۱ کیلوگرم: مهدی کاظمی

وزن ۵۴ کیلوگرم: مهدی سلطانی

وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا فضلی

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: سیدعلی‌اکبر میراحمدی

وزن ۸۰ کیلوگرم: سام استکی

وزن ۸۶ کیلوگرم: امیررضا ملک‌خطابی

وزن ۹۲ کیلوگرم: عباس گرشاسبی

وزن ۹۲+ کیلوگرم: امیر اسماعیلی

سرمربی: رضا مهدی‌پور/ مربیان: مرتضی سپهوند و ایمان طیبی


ترکیب تیم امید

وزن ۴۸ کیلوگرم: آرشام حسنی

وزن ۵۷ کیلوگرم: نیما بیاتی

وزن ۶۰ کیلوگرم: آرمان عبادی

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: امیرحسین پیشرو

وزن ۶۷ کیلوگرم: علی گرجی

وزن ۷۱ کیلوگرم: عیسی فردین

وزن ۷۵ کیلوگرم: محمد محشری

وزن ۸۶ کیلوگرم: سیدعلی صدری

وزن ۹۲+ کیلوگرم: رضا خلیل‌زاده

سرمربی: علیرضا استکی/ مربیان: شهرام فاتح و محمد نوشمهر

احسان روزبهانی مشاور استکی در تیم ملی امید نیز در هفته دوم مسابقات راهی قزاقستان خواهد شد.

همچنین مجید عباس‌زاده داور سه ستاره بوکس کشورمان نیز راهی قزاقستان می‌شود تا در رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید‌های آسیا به قضاوت بپردازد.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند