Web Analytics Made Easy - Statcounter

احزاب دولت ائتلافی آلمان در نشستی فوق العاده انتخابات تورینگن را باطل اعلام کرده و خواستار انتخاب نخست وزیری جدید برای این ایالت آلمان بدون تکیه بر حمایت حزب افراطی جایگزینی برای آلمان شدند. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی" آلمان، احزاب دموکرات مسیحی، سوسیال دموکرات و سوسیال مسیحی در دولت ائتلافی به اتفاق آراء خواستار برگزاری انتخابات مجدد در ایالت تورینگن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احزاب دولت ائتلافی آلمان بعد از نشست کمیسیون ائتلاف در دفتر صدر اعظم آلمان روی این مسئله به توافق رسیدند.

به این ترتیب ائتلاف بزرگ در برلین مشترکا خواستار برگزاری یک انتخابات مجدد سریع در ایالت تورینگن شد. بعد از نشست کمیسیون ائتلاف آلمان احزاب دولت ائتلافی به اتفاق آراء اعلام کردند که سریعا باید یک نخست وزیر جدید در این ایالت آلمان انتخاب شود.

احزاب دولت ائتلافی آلمان در بیانیه ای اعلام کردند که ساختن دولت و اکثریت سیاسی با رای حزب افراطی "جایگزینی برای آلمان" را رد می کنند.

ائتلاف برلین نه تنها خواستار انتخاب سریع نخست وزیر جدید برای این ایالت آلمان شد، بلکه تاکید کرد که صرف نظر از این به دلیل مشروعیت سیاسی باید به زودی انتخابات جدیدی برگزار شود.

به اعتقاد ائتلاف دولتی در آلمان در اینجا این مسئله مطرح است که سریعا مناسبات شفاف و پایداری را در تورینگن ایجاد کنیم. دولت ائتلافی آلمان انتخاب نخست وزیر در تورینگن با اکثریتی که تنها از طریق حزب افراطی جایگزینی برای آلمان ایجاد شده است را غیر قابل اغماض ارزیابی کرد.

چگونه زلزله سیاسی تورینگن ارکان دولت ائتلافی آلمان را متزلزل کرده استتاثیرگذاری بالای حزب افراطی در نتیجه انتخابات تورینگن؛ زلزله‌ای سیاسی در آلمانتقریبا به صورت هم زمان "توماس کمریچ"، پیروز انتخابات تورینگن هم استعفای خود را اعلام کرد.

"توماس کمریچ"، نامزد حزب لیبرال دموکرات در ایالت تورینگن روز چهارشنبه با حمایت حزب افراطی "جایگزینی برای آلمان" و حزب محافظه کار دموکرات مسیحی به مقام نخست وزیری این ایالت نائل آمد.

این مسئله یک زلزله سیاسی در آلمان ایجاد کرد و حزب سوسیال دموکرات به دلیل حمایت حزب دموکرات مسیحی از نامزد مد نظر حزب افراطی در ایالت تورینگن انتقاد شدیدی به شریک ائتلافی خود وارد کرده و از شکل گیری بی اعتمادی ها خبر داد.

 شعبه حزب افراطی جایگزینی برای آلمان در ایالت تورینگن تحت تاثیر شدید ناسیونالیست های آلمان است. "بیون هوکه"، رهبر این حزب در ایالت تورینگن پایه گذار جناح راست ناسیونال حزب افراطی آلمان است. سازمان امنیت داخلی آلمان هوکه را به عنوان فردی مظنون در جناح راست افراطی این کشور شناخته است.

آقای کمریش در حالی توانست چهارشنبه گذشته به شکلی غیرمترقبه با حمایت حزب "جایگزینی برای آلمان" به مقام نخست‌وزیری ایالت تورینگن برسد که استفاده از حمایت این حزب پوپولیست راستگرا "تابوشکنی" محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان حزب افراطی جایگزینی برای آلمان احزاب دولت ائتلافی آلمان انتخابات تورینگن ایالت تورینگن ایالت آلمان دموکرات مسیحی انتخابات مجدد نخست وزیری بین الملل حمایت حزب نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد

 به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی از زخمی شدن بن گویر وزیر امنیت ملی اسرائیل در اثر واژگون شدن خودرویش و زخمی شدن او خبر دادند.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که بن‌گویر در پی واژگونی خودرو در یک سانحه رانندگی به بیمارستان  عساف هروفیه در نزدیکی تل آویو منتقل شد.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی ایتامار بن‌گویر وزیر امنیت ملی در یک سانحه رانندگی در نزدیکی محل وقوع عملیات ضدصهیونیستی در رمله واژگون شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم اسرائیل نیز گزارش داد: ایتامار بن گویر وزیر امنیت ملی پس از واژگونی خودروی وی در رمله مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.

براساس گزارش رسانه‌های عبری خودروی بن گویر در مسیر خود برای حضور در محل وقوع عملیات ضدصهیونیستی در رمله، دچار سانحه شد.

شبکه کان نیز گزارش داد، خودروی وزیر ایتامار بن گویر از چراغ قرمز عبور کرد؛ این امر باعث تصادف و واژگونی خودرو شد.

 

دیگر خبرها

  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • «انقلاب میخک» پرتغال که منجر به دموکراسی در این کشور شد را بشناسیم
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات