Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم، شوکه شدم. چرا باید این مربی که رزومه خوبی هم نداشته، به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود؟ اسکوچیچ در طول حضورش در ایران چه کار بزرگی انجام داده و کدام تیم را به قهرمانی یا حتی نایب قهرمانی رسانده بود؟

وی ادامه داد: این انتخاب بسیار بحث‌برانگیز بود و نمی‌توان پذیرفت که او سرمربی تیم ملی ایران شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: با بودن چند مربی باتجربه و صاحبنام ایرانی که در لیگ برتر موفقیت‌های خوبی هم به دست آورده بودند، انتخاب اسکوچیچ عجیب بود البته این روزها همه از بحث دلالی در این موضوع صحبت می‌کنند اما برای فوتبال ایران خیلی بد است که از کی‌روش و ویلموتس به اسکوچیچ برسیم اگر قرار بود این اتفاق رخ دهد، چرا ویلموتس را نگه نداشتیم یا یک مربی ایرانی را به عنوان سرمربی انتخاب نکردیم؟

انتظاری تصریح کرد: این انتخاب نشان می‌دهد که بحث دلالی در فوتبال ما به بالاترین حد خود رسیده و آنهایی که می‌خواستند از چند سال پیش اسکوچیچ را به استقلال یا پرسپولیس تحمیل کنند، توانستند این مربی را به تیم ملی ایران برسانند. به طور حتم، در آینده فوتبال ملی ما روزهای سختی خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد اسکوچیچ بتواند در دیدارهای سنگین موفق باشد.

وی در مورد تساوی سرخابی‌ها در روز پنجشنبه گذشته گفت: دیدار خوبی بود، هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. وقتی چهار گل در یک دیدار سنگین رد و بدل می‌شود، نشان می‌دهد که عملکرد دو تیم خوب بوده است البته هر دو تیم نقطه ضعف‌هایی هم داشتند که باید کادر فنی آنها بر روی این موضوع دقت کرده و این ضعف‌ها را برطرف کند. در مجموع بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دیدار پرسپولیس برابر الدحیل گفت: کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باید بدانند دربی تمام شده و حالا باید تمرکز خود را بر روی لیگ قهرمانان بگذارند. الدحیل حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهد بود. آنها از بازیکنان خارجی خوبی سود می‌برند و شرایط بهتری از لحاظ زیرساخت نسبت به ما دارند بنابراین باید یحیی گل‌محمدی و دستیارانش آرامش را به تیم تزریق کرده و بازیکنان را از هر حیث آماده این دیدار کنند.

انتظاری در پایان خاطرنشان کرد: به جز پرسپولیس، تیم‌های استقلال، سپاهان و شهرخودرو هم در لیگ قهرمانان بازی دارند. امیدوارم سه تیم دیگر بتوانند در اولین بازی خود سه امتیاز را کسب کرده تا هر چه زودتر شاهد صعود چهار تیم ایرانی به مرحله بعد باشیم.

کد خبر 4847869

منبع: مهر

کلیدواژه: سهراب انتظاری دراگان اسکوچیچ دربی 92 تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فرهاد مجیدی لیگ برتر بسکتبال فوتسال عنوان سرمربی لیگ قهرمانان تیم ملی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان