Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رییس پلیس راه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با بیان این مطلب گفت:کولاک شدید محور زنجان دندی تخت سلیمان و تهم -چورزق  را فرا گرفته و پلیس‌راه به علت لغزنده بودن سطح جاده و نبود دید مناسب از تردد در این مسیر جلوگیری می‌کند.

سرهنگ مظفری گفت: اتوبان زنجان - تبریز نیز به علت کولاک از حوزه آذربایجان شرقی مسدود است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد:  محورهای کوهستانی و اتوبان زنجان - قزوین کولاک شدید حاکم است لذا به همراه داشتن  زنجیر چرخبرای تردد در این محورها الزامیست.
سرهنگ  مظفری از رانندگان خواست تاحد امکان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت تردد حتما تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

محمدی مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیز گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.


انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کولاک شدید وضعیت راه های استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا