Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید جمشیدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نودویکمین جایگاه سوخت استان مرکزی دارای هشت نازل بنزین و ۲ نازل نفت‌گاز است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال احداث شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت مخازن این جایگاه عرضه سوخت در ذخیره‌سازی بنزین و نفت‌گاز ۹۶ هزار لیتر است و بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶ نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی بیان کرد: ۴۸۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ امسال از انبار نفت شهید «رحیم آنجفی» در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

جمشیدی بیان کرد:  طرح رمزگشایی کارت سوخت افرادی که کد خود را فراموش کرده بودند با آغاز طرح سهمیه‌بندی بنزین در استان مرکزی کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: چهار مرکز در اراک، ساوه، خمین و دلیجان برای فرآیند رمزگشایی کارت سوخت فعالیت دارند و شهروندان می‌توانند بر اساس موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود به این مکان‌ها مراجعه و عملیات رمزگشایی کارت‌ سوخت خود را انجام دهند.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند و روزانه حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان عرضه می شود.

برچسب‌ها استان مرکزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کم فروشی جایگاه های سوخت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کم فروشی جایگاه های سوخت دهه فجر استان مرکزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کم فروشی جایگاه های سوخت دهه فجر رمزگشایی کارت شرکت ملی پخش استان مرکزی سوخت استان هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: پلیس شهرستان سمنان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  کشف کردند .

راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

دیگر خبرها

  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان