Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قصرشیرین از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشن امروز با حضور بیش از 2 هزار نفر از جامعه عشایر و روستائیان استان در قصرشیرین برگزار می‌شود.

مرادعلی تاتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر فرصت خوبی است که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سمع و نظر مردم برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصرشیرین تعداد پروژه‌های که در این ایام در شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی شده را 22 طرح با اعتباری حدود 17 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: علاوه بر افتتاح این پروژه‌ها، طی سال‌جاری چندین برابر اعتبار مذکور برای پروژه‌هایی دیگر در شهرستان تعریف شده که اکثر آن‌ها یا به بهره‌برداری رسیده و یا خواهند رسید.

وی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: این جشن امروز با حضور بیش از 2 هزار نفر از جامعه عشایر و روستائیان استان در شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس فرماندار قصرشیرین افتتاح کلنگ زنی جشن انقلاب جشن بزرگ انقلاب برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس