Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان گفت: ۱۱۰ واحد از طرح‌های مسکن محرومان گیلان در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و به صاحبانش واگذار شد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد گیلان و سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان سخن گفت و اظهار داشت: به‌موجب این تفاهم‌نامه 110 واحد از طرح‌های مسکن محرومان در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و به صاحبانش واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان با بیان اینکه اکثر پروژه‌های مسکن مددجویان کمیته امداد استان تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد عنوان کرد: ساخت مجموعاً 741 واحد مسکن محرومان ویژه مددجویان کمیته امداد استان در سال 98 از جمله برنامه‌های مهم بسیج سازندگی محسوب می‌شود.

وی از همکاری فرماندهان پایگاه‌ها، گروه‌های جهادی، فرماندهان حوزه‌ها، مسئولان بسیج سازندگی شهرستان‌‌ها و فرماندهان سپاه نواحی نیز قدردانی کرد و تصریح کرد: نوسانات شدید در قیمت مصالح ساختمانی مشکلاتی را برای ما جهت ساخت منازل محرومان به وجود آورد که با مشارکت خیران برطرف شد.

تدارک 3000 برنامه مناسبتی دهه فجر در گیلان؛ چندین واحد مسکن محرومان توسط سپاه استان افتتاح می‌شود10 هزار شغل پایدار در طرح مسکن محرومان خراسان جنوبی ایجاد می‌شودمسکن محرومان در خراسان جنوبی 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان کمک‌ها و مساعدت‌های ویژه فرماندهی سپاه استان و جانشین وی جهت رفع مشکلات اعتباری ساخت مسکن محرومان را مورد تأکید قرار داد و افزود: با هماهنگی‌هایی که شکل گرفت هم‌اینک قالب پروژه‌های مسکن محرومان گیلان پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارند.

ابراهیمی احداث واحدهای مسکونی در استان گلستان را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه استان گیلان خواند و ابراز داشت: طبق برنامه و پس از بروز سیل عملیات اجرایی ساخت 100 واحد مسکن محرومان ویژه مددجویان کمیته امداد گمیشان استان گلستان به بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار ساخت 30 واحد از واحدها و منازل سیل‌‌زدگان گمیشانی توسط جهادگران بسیج سازندگی سپاه استان گیلان به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار زیاد تا چند روز آینده این واحدهای مسکونی افتتاح و تحویل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گمیشان می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان به اتمام رسیدن عملیات اجرایی احداث مابقی طرح‌های مسکن محرومان شهرستان گمیشان تا پایان امسال را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: در روزهای اخیر چندین پروژه‌ اقتصاد مقاومتی و اشتغال روستایی نیز در سطح استان گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

ابراهیمی حمایت بسیج سازندگی سپاه استان گیلان اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و طرح‌های اشتغال روستایی در سطح استان را از اولویت‌های مهم بسیج سازندگی سپاه اعلام کرد و گفت: اشتغال‌زایی، توانمندسازی و کمک به ارتقاء سطح زندگی مردم به‌ویژه در روستاها از جمله اهداف پروژه‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه استان گیلان نیز در همین راستا و با نصب‌العین قراردادن فرمایشات معظم‌له تاکنون برنامه‌های خوبی را در حوزه اشتغال‌زایی به اجرا در آورده است.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امسال مورد بهره برداری قرار مددجویان کمیته امداد اقتصاد مقاومتی واحد مسکن محرومان استان گیلان واگذار شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان

به گزارش خبرنگار مهر، آرش صیادی مدیرعامل شهر جدید پرند امروز در نشست خبری بازدید از پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند، گفت: پروژه ساخت واحدهای نهضت ملی پرند از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده که هم‌اکنون چهار هزار واحد مسکن در قالب یک هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی، ۷۰۰ واحد مسکن مهر و تعداد باقی مانده از پروژه‌های مشارکتی آماده افتتاح است.

صیادی با بیان اینکه این واحدها آماده تحویل هستند اما به دلیل عدم تأمین زیرساخت‌های آب، برق یا فاضلاب قابل واگذاری نیست، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری نیز ۵ هزار واحد دیگر در این شهر جدید به مرحله افتتاح برسد؛ همچنین طبق مصوبه شورای عالی مسکن هزینه اجرای تأسیسات زیرساختی آب، برق و فاضلاب باید یک سوم توسط وزارت نیرو، یک سوم توسط وزارت راه و شهرسازی و یک سوم از سوی استانداری‌ها تأمین شود. وزارت راه از طریق منابع صندوق ملی مسکن این تأمین مالی را انجام داده است.

وی عنوان کرد: آورده متقاضیان این واحدها حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده که هزینه ساخت هر مترمربع میانگین ۱۰ میلیون تومان است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در اسفندماه سال‌گذشته ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی در دست ساخت بود که با تأکیدات وزیر راه و شهرسازی با توسعه ظرفیت شهر جدید پرند، ۳ هزار واحد دیگر به این رقم اضافه شد که این واحدها در مرحله انتخاب سازنده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: هم‌اکنون ۸۰۰ واحد برای هنرمندان و خبرنگاران معرفی شده که وزارت ارشاد در حال ساخت و در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد.

صیادی ادامه داد: آنچه که در حوزه کاری شرکت پرند است شامل ۳۳ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و یک هزار و ۴۰۰ واحد برای مسکن مهر و ۶ هزار و ۸۰۰ واحد می‌شود که با حضور مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است؛ باید تا پایان دولت سیزدهم ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد تحویل متقاضیان شود.

معرفی ۱۰ هزار واحد خالی به سازمان امور مالیاتی

وی افزود: سال گذشته در شهر جدید پرند به صورت فشرده ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی و هم‌اکنون ۱۰ هزار واحد به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شده است؛ البته احتمال وجود ۳ هزار واحد دیگر خالی از سکنه در این شهر جدید وجود دارد.

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: بر اساس شاخص‌های مختلف، جمعیت در شهر جدید پرند از ۳۵۰ هزار نفر رد شده است همچنین این شهر جمعیت ۷۸ هزار نفری دانش‌آموزی دارد و با توجه به تحویل و ساخت واحدهای مسکونی جدید جمعیت از مرز ۵۰۰ هزار نفر نیز عبور خواهد کرد.

کد خبر 6092088 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت