Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:37:00 GMT

هت تریک کاوه رضایی در لیگ بلژیک با گلهای تماشایی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۱۱۳۲

شارلوا با هت تریک مهاجم ایرانی‌اش توانست زولته وارگم را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، شارلوا شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ یک بلژیک به مصاف زولته وارگم رفت و ۴ بر صفر مهمانش را شکست داد.

کاوه رضایی که در ترکیب اصلی شارلوا حضور داشت در این بازی درخشید و سه گل به ثمر رساند تا جمع گلهایش در فصل جاری اروپایی رابه عدد ۱۱ برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ایرانی گل نخست بازی را در دقیقه ۴۵ وارد دروازه مهمان کرد. سپس در دقیقه ۶۹ دبل کرد. او ۱۰ دقیقه بعد توانست هت تریک کند. گل چهارم شارلوا در لحظات پایانی بازی توسط نیکلسن به ثمر رسید.

علی قلی زاده دیگر بازیکن ایرانی شارلوا در ترکیب اصلی حضور داشت و در دقیقه ۶۸ تعویض شد.شارلوا با ۴۴ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل محبی سامانه نما اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کاوه رضایی شارلوا هت تریک تابناک ورزشی جلیل محبی سامانه نما اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هت تریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان