Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید در نصرت آباد موجب شد شعاع دید افقی در محدوده اداره هواشناسی این شهر به ۳۰۰۰ متر کاهش یابد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محمود دیانتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: وزش باد شدید در نصرت آباد موجب شد شعاع دید افقی در محدوده اداره هواشناسی این شهر به 3000 متر کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون قدری از سرعت  وزش باد در این شهر کاسته شده اما انتظار می‌رود در ادامه روز باز هم شاهد وزش باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی در این منطقه باشیم.

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع دو مخاطره جوی در سیستان و بلوچستانهواشناسی ایران 98/11/19|بارش سنگین برف تا سه‌شنبه/کاهش 15درجه‌ای دماهواشناسی ایران 98/11/18|آغاز بارش برف و باران و کاهش 15 درجه ای دما

رئیس شبکه پایش هواشناسی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در زاهدان نیز شب گذشته بیشنه سرعت وزش باد به 58 کیلومتر بر ساعت رسید اما تغییری در شرایط کیفی هوا و دید افقی ایجاد نشد.

وی به آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود از سه شنبه شب و روز چهارشنبه این هفته بر سرعت وزش باد در نواحی مرکزی و شمالی افزوده شود به طور یکه بیشینه سرعت وزش باد به حدود 90 کیلومتر بر ساعت نیز برسد. وزش باد شدید که تا اواخر هفته ادامه دارد، سطح استان را تحت تأثیر قرار می دهد به طوریکه پیش‌بینی می‌شود علاوه بر شمال و زاهدان، وزش باد در نوار غربی و سواحل استان نیز قابل توجه باشد.

دیانتی با اشاره به احتمال اختلال در در ترددهای جاده ای به ویژه در محورهای زاهدان- نصرت آباد- بم و بم- ایرانشهر، از رانندگان خواست تا در زمان وزش باد و گردوخاک احتیاط کنند.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان فعال می‌شود و نواحی نیمه شمالی برخی نقاط مرکزی و نواحی جنوب غرب استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. توصیه می‌شود در زمان فعالیت سامانه بارشی از تردد در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری شود. همچنین با توجه به احتمال برخورد صاعقه از رفتن به ارتفاعات و قرار گیری در فضای باز خودداری شود.

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان سامانه بارشی نصرت آباد وزش باد شدید سرعت وزش باد دید افقی وزش باد وزش باد متر کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای فعالیت سامانه بارشی در گیلان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند