Web Analytics Made Easy - Statcounter

کهگیلویه و بویراحمد از سفرهای نوروزی در همه سال‌های اخیر دستاورد چندانی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج رفته رفته با پایان بهمن‌ماه به آخرین ماه از فصل سرد سال نزدیک می‌شویم و همه خود را برای نوروزی دیگر آماده می‌کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران یکی از استان‌های مقصد گردشگری محسوب می‌شود که از هم اکنون بسیاری از هم وطنان تصمیم به سفر به استان چهارفصل کرده‌اند استانی که از زیبایی‌های طبیعی چیزی کم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در مناطق جنوبی و گرمسیری آن بهترین فرصت برای یک گشت و گذار چند روزه در فصل بهار و ایام نوروز است مناطقی که از زیبایی طبیعی چیزی کم ندارند.

اما در این بین مسوولان به خصوص مسوولان شهری باید از هم اکنون فضا را برای حضور گردشگران نوروزی آماده کنند چرا که هر چه توجه می‌کنیم وضعیت ورودی و خروجی شهرهای استان برای استقبال از مهمانان نوروزی مناسب نیست.

با همه زیبایی‌ها و جلوه‌های طبیعی بکر خداوند به استان کهگیلویه و بوس احمد ارزانی داشته است اما باید بپذیریم که نتوانسته‌ایم از این فرصت و بستر مناسب به خوبی استفاده کنیم تا هم منجر به رشد و توسعه استان شود و هم در کنار ان برای جوانان خود ایجاد اشتغال و درآمدزایی از رهگذر صنعت گردشگری کنیم.

در سال‌های اخیر آن چه که از حضور گردشگران عاید استان شده تنها زباله انباشته شده از این سفرها بوده و مسوولان استانی نتوانسته‌اند در راه جذب و جلب توجه گردشگران برای اقامت در استان توفیقی حاصل کنند که امید است با تدابیر جدید از این وضعیت نامطلوب خارج شویم.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد گردشگری زباله سفرهای نوروزی کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد