Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عنایتی پیشکسوت باشگاه استقلال که با ۱۴۷ گل زده بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است در حمایت از حضور اسکوچیچ به عنوان جانشین ویلموتس روی نیمکت هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت : در شرایط فعلی هیچ مربی داخلی این ریسک را قبول نمی‌کرد، آن ها خواهان قرارداد بلند مدت می شدند در مجموع توافق با اسکوچیچ، انتخاب بدی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا عنایتی در گفت‌وگو با برنامه چهارسوی لیگ شبکه خبر درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی اظهار کرد:

اگر بخواهیم راجع به تیم ملی صحبت کنیم، مباحث زیادی باید مطرح شود. شرایط تیم ملی بنابر نتایجی که متاسفانه در بازی‌های گذشته گرفتیم، پیچیده شده و کارمان را برای رفتن به جام جهانی و حتی مرحله بعد سخت کرده است.

او ادامه داد:

نتایج تیم ملی کار را برای بازی‌های پیش رو سخت کرده ولی درست یا غلط بودن انتخاب اسکوچیچ، اتفاقی است که افتاده و باید آن را بپذیریم. گزینه‌های ایرانی زیادی بودند که می‌توانستند سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند ولی بنابر شرایطی که می‌دانیم، با آقای قلعه‌نویی صحبت شد ولی باشگاه سپاهان با رفتن ایشان مخالفت کرد. فدراسیون با گزینه‌های دیگری هم صحبت کرد ولی نشد تا سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند.

سرمربی سرخ‌پوشان پاکدشت یادآور شد:

اسکوچیچ چند سال در فوتبال ایران است و شرایط فوتبال ما را کاملا درک می‌کند. این گزینه در شرایط فعلی و تاکید می‌کنم در شرایط فعلی، انتخاب شده است. ایشان یک مربی خارجی است و فردا هر اتفاقی برای فوتبال ما بیفتد، خیلی زود فراموش می‌کنیم. کسی نیست که در ایران بماند و همه بخواهیم درمورد او ماه‌ها، سال‌ها و روزها صحبت و انتقاد کنیم.

عنایتی تصریح کرد:

در مجموع توافق با اسکوچیچ، انتخاب بدی نبود چون خیلی دم دست بود و می‌تواند کمک کند. نمی خواهم ریز شوم و خیلی جزئی صحبت کنم ولی انتخاب بدی نبود.

او درخصوص عدم حضور مربیان ایرانی در تیم ملی ابراز کرد:

می‌دانیم که در شرایط فعلی هیچکدام از مربیان ایرانی حضور در تیم ملی را قبول نمی‌کردند. قراردادی هم که با اسکو بسته شده چندین ماه طول نمی‌کشد و بنابر نتایجی که بگیرد، قراردادش ادامه پیدا می‌کند. قبول کنیم در شرایط فعلی هیچ مربی داخلی این ریسک را قبول نمی‌کرد. اگر قرار بود مربی داخلی این شرایط را قبول کند، حتما بلند مدت قرارداد می‌بست که این اتفاق، شرایط را برای فدراسیون سخت می‌کرد.

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال و تیم ملی عنوان کرد:

ما کی‌روش را خیلی ساده از دست دادیم. کارلوس کی‌روشی که اعتبار فوتبال در دنیا بود. می‌توانستیم خیلی بیشتر از ایشان استفاده کنیم. موقعی که ایشان در ایران بود، خیلی‌ها صحبت کردند که چرا ما نباید دستیار ایرانی در کنارشان داشته باشیم. الان مشخص می‌شود که ما به دستیاری که کنار کی‌روش بوده، نیاز داریم؛ چرا ما در آن مقطع یک بازیکن و کسی که از جنس فوتبال باشد را کنارشان نداشتیم؟ من معتقدم اگر این اتفاق می‌افتاد، می‌توانستند در کنارشان آموزش‌های زیادی ببینند که در ادامه گره‌گشا باشد. متاسفانه بارها و بارها این اتفاق تلخ را تجربه کردیم. مربیان خوبی آوردیم ولی هیچ دستاوردی از این مربیان نداشتیم و فقط هزینه کردیم. باید به این نکته حائز اهمیت توجه کنیم.

عنایتی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی گفت:

این اتفاق افتاده و همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی و اسکوچیچ موفق شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عنایتی اسکوچیچ تیم ملی استقلال اسکوچیچ تیم ملی رضا عنایتی عنایتی شرایط فعلی هیچ مربی داخلی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، گفت: امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،آیت‌الله علیرضا اعرافی در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی(ع) در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مطهری، اساتید را پایه رشد علمی و توسعه و پیشرفت خواند.

وی با تقدیر از عملیات وعده صادق و تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) افزود: امام صادق(ع) یک نقطه عطف و تحول بزرگ علمی و فرهنگی و سیاسی در جهان بودند و جایگاه آن حضرت کاملا ممتاز و ویژه است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور به کتاب 22 جلدی مسند الامام الصادق(ع) اثر مرحوم آیت الله حاج شیخ عزیزالله عطارودی(ره) اشاره کرد و گفت: مرحوم عطارودی احادیث موجود و باقی مانده از تراث امام صادق(ع) را جمع آوری کرده که به حدود 40 هزار متن حدیثی و روایی از حضرت می رسد.

به گفته اعرافی ثبت و ضبط 21 هزار و 44 راوی و شاگرد امام صادق(ع) نشان می‌دهد که عدد 4 هزار شاگرد عدد بی‌ربطی نیست. همچنین حدود 40 هزار حدیث و بیش از 22 هزار راوی در مقیاس آن زمان فوق العاده بزرگ است و نشان می دهد که امام صادق(ع) چه جایگاه و تاثیرگذاری عظیمی داشته اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر حدود 20 هزار حدیث امام باقر(ع) را به حدود 40 هزار حدیث امام صادق(ع) اضافه کنید قریب 60 هزار روایت و حدیث از صادقین(ع) در دست ماست و تقریباً نیمی از تراث حدیثی شیعه است و این دو امام بزرگوار بیش از نیمی از تراث روایی و حدیثی ما را افاضه فرموده اند.

به گفته وی معارف صادقین(ع) و به ویژه امام صادق(ع) از لحاظ شمول و استیعاب یعنی نسبت به تمام شاکله اندیشه دینی در رتبه اول است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: امامین صادقین(ع) به ویژه امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی با قرائت خاندان پیامبر(ص) را ارائه کردند. البته ما همه ائمه اطهار(ع) را نور واحد می دانیم و اگر تفاضلی هم بیان می شود آسیبی به آن نور واحد نمی زند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: امام صادق(ع) هم در میدان مواجهه با الحاد و اندیشه‌ها و فرق انحرافی بودند و هم در برابر کانون‌های سیاسی منحرف ایستادند و یک ساماندهی فرا زمانی را انجام دادند.

 اعرافی گفت: همه مدیون تراث عظیم امام صادق(ع) هستند و حوزه‌های علمیه باید به طور ویژه از این منظومه صیانت کنند و بازسازی متناسب با هر عصر و زمان را انجام دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر این که حوزه علمیه قم در 100 سال اخیر و به ویژه بعد از نهضت و انقلاب امام(ره) پرچمداری جامعی از مکتب امام صادق(ع) انجام داده است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند