Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@07:18:50 GMT

روایت ابوشریف از آخرین دیدار با حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۱۵۲

روایت ابوشریف از آخرین دیدار با حاج قاسم سلیمانی

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در کنفرانس بین المللی «شهید سلیمانی، جغرافیای مقاومت و امنیت جهانی» که بعد از ظهر امروز در هتل آفتاب ولایت برگزار شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک سونامی بزرگ در جهان ایجاد و اسلام زنده شد.
وی انقلاب اسلامی ایران را پایه و اساس برای انقلاب های دیگر جهان دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مخصوص ایران و شیعه نیست و به جغرافیای خاصی محدود نمی شود بلکه به کل امت اسلامی تعلق دارد و به عنوان یک مسیر درست شایسته رهبری امت اسلامی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوشریف افزود: امت اسلامی برای غلبه بر چالش ها و رسیدن به موفقیت نیازمند یک طرح واحد، مستقل و منسجم است، طرحی که دربرگیرنده یک برنامه مشترک برای امت اسلامی باشد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در ادامه به فعالیت های ارزنده شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه اشاره و ابراز کرد: سردار شهید سلیمانی شاگرد انقلاب اسلامی بود، تمام حرکاتش در خدمت امت اسلامی قرار داشت و توانست محور مقاومت در منطقه را تقویت کند.
وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سوی قدس و فلسطین در حرکت بود، طرح مقابله با غرب و صهیونیسم را به طور جدی دنبال می کرد، تمام توجهش به گلدسته های مسجدالاقصی بود و در فعالیت های مقاومت محور خود هرگز از مسیر منحرف نشد.
ابوشریف بیان داشت: در آخرین دیداری که با شهید سلیمانی داشتم، گفت: «مساله فلسطین یک امتحان الهی در عصر حاضر است و فردای قیامت از مسلمانان پرسیده خواهد شد که برای قدس چه کار کرده اند، هرکس در مساله فلسطین به عنوان یک امتحان الهی در زمان کنونی ناکام شود به جهنم و هرکس سربلند گردد به بهشت خواهد رفت.»
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران ابراز کرد: سردار سلیمانی جبهه مقاومت را سامان داد و به هدف اصلی اش که همان وحدت امت اسلامی است، نزدیک ساخت.
وی دشمن شناسی شهید سلیمانی را رمز موفقیت این شهید در محور مقاومت خواند و گفت: بسیاری از گروه های اسلامی بدون اینکه دشمن خود را به درستی بشناسند در داخل با دیگر گروه های اسلامی درگیر شدند از جمله در افغانستان به خاطر نشناختن دشمن به جای مبارزه با آمریکا و اسرائیل درگیر جنگ داخلی شدند.
ابوشریف نابودی اسرائیل را موجب سعادت امت اسلامی دانست و افزود: مقاومت باید روی خارج کردن غرب از منطقه و نابودی اسرائیل برنامه ریزی درست داشته باشد، تا زمانیکه اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی در منطقه باشد، امت اسلامی به سعادت نمی رسد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: ما نه تنها با معامله قرن که با نفس اسرائیل مخالف هستیم، مسلمانان در برابر معامله قرن وعده الهی را دارند و براساس بیان صریح قرآن کسانی که وارد مسجدالاقصی شدند، سرانجام با خفت آنجا را ترک خواهند کرد.

منبع: رسا

منبع: تقریب

کلیدواژه: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران انقلاب اسلامی ایران حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی عنوان یک امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه