Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:01:20 GMT

2 پروژه عمرانی ـ خدماتی شهرداری ساوه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۵۷۳

2 پروژه عمرانی ـ خدماتی شهرداری ساوه افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور معاون سیاسی استانداری مرکزی دو پروژه عمرانی - خدماتی شهرداری ساوه افتتاح شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی استانداری مرکزی دو پروژه عمرانی - خدماتی شهرداری ساوه افتتاح شد.

شهرک بازیافت ساوه به عنوان اولین شهرک ویژه ضایعات فروشان استان با هزینه‌ای بالغ بر 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد تومان در مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع در ۳۴ غرفه ۶۷۵ متری به عنوان اولین پروژه شهرداری ساوه افتتاح شد.

شهردار ساوه در آیین افتتاح این شهرک گفت: با ساخت این شهرک تمام ضایعات فروشان ورودی و سطح شهر که موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند و چهره شهر را مخدوش کرده بودند جمع آوری شده و در این مکان مستقر خواهد شد.

سید مهدی حسینی با اشاره به وجود انشعابات آب و برق، سوپر مارکت، فضای سبز و نمازخانه در این شهرک افزود: پس از جابجایی ضایعات فروشان از سطح شهر، اقدام به ایجاد پارک و اماکن فرهنگی در مکان استقرار قبلی آنها خواهیم کرد.

در ادامه با حضور معاون استاندار مرکزی پروژه پارک، پل شهید آشتیانی و خیابان ساحلی شهرداری ساوه از محل اعتبارات شهرداری که در سال ۹۷ توسط شورا تصویب شده بود، افتتاح شد.

این پروژه که با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون تومان ایجاد شده است، امکان دسترسی دو محله را توسط پل شهید آشتیانی فراهم کرده و در حاشیه مجتمع‌ها نیز یک پارک احداث شده است.

همچنین با احداث خیابان ساحلی در این منطقه، از بلوار سید جمال الدین اسدآبادی یک دسترسی به این محله ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری ساوه پروژه عمرانی افتتاح ضایعات فروشان پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پروژه چهارباغ گفت: تهران شهری پر جمعیت با آلودگی‌های مختلف است و نیاز به توسعه و افزایش سرانه فضای سبز در پایتخت به وضوح احساس می‌شود و البته در این زمینه اقدامات مختلف و متنوعی صورت گرفته که یکی از آن‌ها پروژه چهارباغ است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه ۴۵ هکتار مساحت دارد افزود: بناست تا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باغ‌های ایمان، بهشت، آفرینش و دانش در کنار افزایش آمار فضای سبز تهران در حوزه فرهنگی و اجتماعی، احداث شده و خدمات متنوعی را به شهروندان ارائه کنند.

محمدخانی با بیان اینکه این مجموعه از دسترسی خوبی برای شهروندان برخوردار است عنوان کرد: طرح اتصال به اراضی مصلای مرکزی حضرت امام خمینی (ره) در مساحتی حدود ۷ هکتار احداث خواهد شد و این محدوده از ضلع شمال به بزرگراه همت، از ضلع شرق به بزرگراه شهید حقانی، از ضلع جنوب به بزرگراه شهید سردار سلیمانی و از ضلع غرب به مجموعه حکمت صدرا ختم می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در خصوص مبانی نظری چهار باغ خاطرنشان کرد: این پروژه شامل چهارباغ با مبانی نظری خاص خود بوده که هدف آن نمایش و ارائه مفاهیم مذهبی در قالب فضایی تفرجی و تفریحی است.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران به‌عنوان کارفرما، سازمان مهندسی شهرداری تهران به‌عنوان مدیر طرح، شرکت مهندسان مشاور ایمن راه به عنوان طراح و مشاور و مجموعه ویژه شهید رجایی و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به‌عنوان پیمانکار مسئولیت احداث این پروژه را بر عهده دارند.

محمدخانی ضمن اشاره به دسترسی‌های داخلی مجموعه چهارباغ اذعان کرد: با افتتاح این مجموعه توسعه فضای سبز شهر تهران روند صعودی به خود می‌گیرد به همین دلیل سعی می‌کنیم دسترسی و استفاده از این مجموعه برای همه شهروندان راحت باشد و ماشین آلات مختلف اعم از ماشین‌آلات خدماتی، اورژانسی، تشریفاتی و همچنین خودرو‌های برقی برای جابه‌جایی معلولان و سالمندان، جاده پیرامونی در اطراف پروژه احداث خواهند شد.

سخنگوی شهرداری تهران اضافه کرد: پارکینگ طبقاتی در بخش دیگری از این پروژه جانمایی شده است که در ۴ طبقه و با ظرفیت حدود ۱۶۰۰ خودرو در ضلع جنوب باغ ایمان و شمال بزرگراه شهید سلیمانی احداث می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هرچه زودتر این فضا را برای استفاده شهروندان در اختیارشان بگذاریم، اما زمان تعیین شده برای آماده‌سازی این پروژه تیرماه سال‌جاری بوده که فاز نخست آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران