Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@00:57:11 GMT

تقدیر از چهار رئیس شعبه بانک گردشگری

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۷۴۹

در دهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور، چهار نفر از روسای شعب بانک گردشگری مورد تقدیر قرار گرفتن به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، چهار رئیس شعبه موفق بانک گردشگری شامل سه رئیس شعبه از تهران و رئیس شعبه شهرستان سیرجان تجلیل شدند. ناطقان: در این گردهمایی که با حضور رئیس کل بانک مرکزی، رئیس موسسه آموزش عالی بانکداری و مدیران عالی رتبه نظام بانکی کشور و با حضور جناب آقای جمشیدی عضو محترم هیات مدیره و آقای کیایی معاونت شعب و بازاریابی و آقایان سربیشه ای و کیان پیشه و اسدی روسای محترم حوزه برگزار گردید، از زحمات و تلاش های آقایان "مرتضی جمعه " رئیس شعبه توانیر، "اکبر رحمانی" رئیس شعبه وزرا ، "شهباز قاسمی نژاد " رئیس شعبه سیرجان و "حمیدرضا نقدی " رئیس شعبه نفت با اهدای لوح، تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور با موضوع "نقش روسای شعب در مدیریت ریسک اعتباری " در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار شد.

بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.

دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اینکه روسای شعب با نقش آفرینی مناسب می توانند ریسک اعتباری را کاهش و ثبات و سلامت بانک را موجب شوند، افزود: روسای شعب باید مشتریان را درسه حوزه مهم اطلاعات هویتی، اطلاعات اقتصادی و اطلاعات ذی نفع واحد شناسایی کامل نموه و شعب بانک ها باید بدانند نقل و انتقال پول برای چه هدفی است.

فرشاد حیدری رئیس موسسه آموزش عالی بانکداری هم در سخنانی بزرگترین ریسک اعتباری بانک ها را رعایت نکردن بهداشت اعتباری در پرونده ها دانست و افزود: وصول نکردن به‌موقع اقساط، منطقه جغرافیایی استفاده از تسهیلات از زمره مولفه‌های مهم در ریسک اعتباری است.

همایش روسای موفق شعب بانک‌های کشور همه ساله از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و موسسه عالی بانکداری ایران و با هدف تقویت مهارت‌های علمی و حرفه‌ای علوم بانکداری، انتقال تجربیات موفقیت‌آمیز و نیز تجلیل از زحمات و تلاش‌های روسای شبکه بانکی و دست‌یابی به آخرین فنآوری‌ها و نوآوری‌های عرصه بانکی و دیدگاه‌های مدیران ارشد نظام بانکی کشور برگزار می‌شود.
برچسب ها: بانک گردشگری ، تقدیر ، شعبه ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک گردشگری تقدیر شعبه ناطقان روسای موفق شعب بانک های کشور عالی بانکداری بانک گردشگری ریسک اعتباری روسای شعب بانک مرکزی رئیس شعبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های آمریکا از دانشجویانی که شجاعانه علی‌رغم سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، متن نامه مسعود میرزایی به شرح زیر است:

به نام خدا

همکاران محترم؛ دانشگاه‌های ما به عنوان حافظان آموزش عالی و آزاداندیشی، باید به عنوان سنگری جهت تبادل آزاد نظرات و ایده‌ها عمل کنند. ما در دانشگاه فردوسی مشهد، عمیقاً احساس می‌کنیم که باید نگرانی خود را نسبت به سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه، و به طور مشخص‌تر، اقدامات و سیاست‌های بی‌رحمانه اسرائیل ابراز کنیم.

اقدامات خشنی که برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد این مسائل مهم حقوق بشری انجام شده، عمیقاً نگران‌کننده است. این نه تنها قداست و حرمت آزادی آکادمیک را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه مانع تلاش جمعی‌ ما برای دستیابی به حقیقت و عدالت می‌شود.

با توجه به تأثیر مخرب جنگ بر زندگی انسان‌های بی‌گناه از جمله کودکان، این وظیفه اخلاقی ماست که اقداماتی که حقوق بشر را نقض می‌کند، محکوم و در مورد این نگرانی‌های فوری و حیاتی جهانی، گفت‌وگوی باز را تشویق کنیم. به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای طرح انتقاد و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.

ما از همه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که قاطعانه از این اصول حمایت کنند تا بر تعهد خود نسبت به آزادی اندیشه و کرامت انسانی مجدداً تاکید کنیم.

با احترام و دعوت به اقدام، مسعود میرزایی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید