Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی بانوان ایران گفت: اگر مربی دائما بالای سر تیم باشد و عملکرد بازیکنان را خودش از نزدیک به چشم ببیند، تاثیر بیشتری دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اعظم سنایی کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی بانوان ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص عدم حضور مارینا فاگوآگا سرمربی تیم ملی کشورمان در تمرینات ملی‌پوشان بیان کرد: نمی‌توانم بگویم عدم حضور مارینا بی‌تاثیر است، بالاخره اگر مربی دائما بالای سر تیم باشد و عملکرد بازیکنان را خودش از نزدیک به چشم ببیند، تاثیر بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اما شرایط به این شکل نیست که اگر مربی حضور ندارد، بخواهد اتفاق خاصی بیفتد. من دائما با مارینا در ارتباطم و تمرینات را باهماهنگی پیش می‌بریم، تمام سعی ما این است که همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود.

وی افزود: در حال حاضر من و مارینا هر دو مربی هستیم. وقتی که او حضور دارد، من به عنوان کمک مربی تیم را همراهی می‌کنم و زمانی که حضور ندارد، خودم به عنوان مربی کنار تیم هستم. ما نیاز داریم که از تجربیات کشورهای دیگر و بازیکنان بهره‌مند شویم.

سنایی اظهار داشت: ما داخل کشور خودمان هم مربیان بسیار خوبی مخصوصا در بخش بانوان داریم، چون در حال پیشرفت هستیم و الان می‌توانیم تیم‌ها را خیلی خوب اداره کنیم. الان جامعه ورزشکاران اینلاین هاکی روبه بزرگ شدن است و در همه رده‌های سنی بازیکنان زیادی داریم.

کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی بانوان ایران در پایان گفت: الان بازیکنان خوب ما همه از ورزشکاران بسیار جوانی هستند که فعالیت در این رشته را در سن مناسبی آغاز کردند. در نسل‌های گذشته بازیکنان از سن بالاتری این رشته را شروع کردند و در این شرایط پیشرفت کم‌تر است. نسل جدید را می‌توان پرورش داد و از آن‌ها هم در ترکیب تیم ملی و هم به عنوان لژیونر در تیم‌ها خارجی استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینلاین هاکی اینلاین هاکی بانوان اگر مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نمایندگان ایران در دومین حضور برون مرزی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، به مصاف تیم کویت رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱ به برتری دست یابند.   نمایندگان جوانان هاکی باز ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مالزی می‌روند.   تیم هاکی روی یخ کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت در حال رقابت است.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند