Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر کج شدن برج طغرل، گفت: این بنا قدمت هزار ساله دارد و به دوره سلجوقی برمی‌گردد و انتشار این خبر هم نگرانی‌هایی در بین شهروندان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران تصویب کرد: ساخت مجموعه رازی و عبور تونل  مترو و کاهش آب‌های زیرزمینی این بنا را در معرض خطر قرار داده و ضرورت دارد شهرداری و سازمان میراث فرهنگی نسبت به اعزام تیم مهندسی مشترک مجهز به دستگاه‌های اندازه‌گیری این سازه اقدام کنند.

او تأکید کرد: باید در اسرع وقت و قبل از پیش‌آمدن حادثه به فوریت اقدام کنند و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری شورای شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

آقای شمسی پور اظهار داشت: با اعلام خبر تصادف دو خودروی سواری سمند و پراید در فارسان و مصدومیت پنج نفر، به سرعت آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

وی افزود: کارشناسان عملیاتی اورژانس، مصدومان این حادثه را بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان سیدالشهدا فارسان منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود