Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:54:19 GMT

برف راه ارتباطی ۵۰ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۳۱۹۶

برف راه ارتباطی ۵۰ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف از روز گذشته در استان به همراه وزش تندباد و کولاک هم اکنون راه ارتباطی ۵۰ روستا در چهار شهرستان استان مسدود است.

وی اضافه کرد: با وجود بارش شدید برف در ارومیه، تاکنون هیچ روستایی در این شهرستان بسته نشده و تلاش راهداران برای باز نگهداشتن راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: راهداران نظیر از ابتدای اجرای طرح زمستانی در همه راه‌های استان مستقر هستند و با وجود سرمای هوا و بارش سنگین برف، مأموریت‌های خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه برف روبی در محورهای ارتباطی استان تداوم دارد عنوان کرد: اولویت راهداری اطمینان از باز بودن مسیرهای شریانی بعد بازگشایی و برف روبی محورهای روستایی است.

شکری اضافه کرد: از ۵۰ روستا ۳۰ روستا در شهرستان تکاب، ۹ روستا در شهرستان سلماس، ۱۰ روستا در شهرستان پیرانشهر و یک روستا در شهرستان چالدران مسدود است و رانندگان و مسافرانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 4848302

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راه روستایی دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام ویروس کرونا قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز بارش برف بیرجند گرگان روستا در شهرستان ۵۰ روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت