Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان ضمن تسلیت سالروز وفات جانسوز حضرت ام البنین (س) مادر علمدار شهدای کربلاء حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: دومین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر این شهرستان با محوریت برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مدیران ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: در این جلسه، وقایع روز و تحرکات اخیر دشمنان نظام اسلامی در ۲ حادثه یکی به شهادت رساندن سردار بزرگ شهید سپهبد سلیمانی و پشتیبانی برخی کشور‌های مرتجع منطقه از طرح معامله قرن که با هدف تصرف سرزمین‌های بیت المقدس و هویت بخشی به حکومت اسرائیل غاصب شکل گرفته تشریح شد.

سیلاوی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: قبل از اجرای طرح آمریکایی معامله قرن ترامپ خود به هلاکت خواهد رسید اظهار کرد: در این برهه حساس اهمیت دو چندان برگزاری باشکوه‌تر مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ماه با مشارکت حداکثری مردم که مقارن است با اربعین شهادت سردار دل‌ها است تجلی گر اراده ملت و وفاداری آن‌ها به ولایت و تجدید بیعت دوباره با منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) است.

این مقام مسئول ادامه داد: به توفیق الهی امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم فهیم این شهرستان با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و سردادن شعار‌های ضد استکباری ضمن تجدید میثاق با شهداء و مقام عظماء ولایت کلیه تحرکات دولت‌های استکباری بر ضد نظام جمهوری اسلامی را محکوم و آمادگی خود را در تبعیت از اوامر ولایت را به جهان مخابره خواهند نمود.

فرماندار دشت آزادگان در پایان ضمن دعوت از مردم ولایتمدار این شهرستان به منظور حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال افزود: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه امسال از ساعت ۹ روز سه شنبه در شهر‌های سوسنگرد، کوت سید نعیم و بستان برگزار خواهد شد و در شهر سوسنگرد از میدان شهرداری آغاز و تا مصلای جمعه ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن یوم الله ۲۲ بهمن ۲۲ بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد