Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:51:05 GMT

گرانی مسکن در همدان شایعه است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۳۳۹۶

گرانی مسکن در همدان شایعه است؟

ایسنا/همدان رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه گرانی مسکن در همدان شایعه است، گفت: حرف‌هایی از گرانی ملک در همدان بین مردم ردوبدل می‌شود اما معاملات مسکن نشان دهنده گرانی و افزایش قیمت مسکن نیست.

ابراهیم جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همواره در ماه‌های پایانی سال شایعات گرانی ملک در نقاط مختلف کشور شنیده می‎شود اما عملاً معاملاتی در مشاورین املاک صورت نگرفته که بگوییم قیمت مسکن زیاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت بازار مسکن بی رونق است، تصریح کرد: با وجود اینکه بازار مسکن همدان در رکود نیست اما وضعیت کسب و کار مشاورین املاک وضعیت خوبی ندارد.

جمالی با اشاره به اینکه شایعات گرانی ملک شاید شروع بازار یا افزایش قیمت مسکن باشد، افزود: با توجه به سال های گذشته هر آنچه در بین مردم ردوبدل می‌شود به واقعیت می‌رسد پس ممکن است قیمت مسکن نیز تا پایان سال پنج تا ۱۰ درصد افزایش یابد.

وی در رابطه با علل پیش‌بینی افزایش قیمت مسکن در همدان، بیان کرد: وقتی اقتصاد کشور همواره در نوسانات مختلف قرار دارد و خودرویی که ۲۰ میلیون تومان بوده امروز در  بازار ۶۰ میلیون به فروش می‌رسد، هیچ بعید نیست که قیمت مسکن هم افزایش یابد بنابراین می‌توان بی ثباتی را یکی از دلایل وجود حرف و حدیث‌ها درباره گرانی مسکن دانست.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه تقاضای خرید مسکن در همدان بالاست، یادآور شد: مراجعه کننده برای خرید مسکن در همدان زیاد شده اما فروشنده‌ای وجود ندارد چرا که مردم از فروش ملک خود نگران هستند و علت آن بی ثباتی در بازار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن اتحادیه مشاورین املاک معاملات مسکن افزایش قیمت مسکن مشاورین املاک مسکن در همدان گرانی مسکن گرانی ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس

سامانه خودنویس از ابتدای سال گذشته راه اندازی شد که از طریق آن متقاضیان و مستاجران خود می‌توانستند تمامی قراردادهای اجاره ای در حوزه املاک از جمله مسکن، مغازه و... را ثبت کنند که با راه اندازی این سامانه بسیاری از مردم ابراز خوشحالی کردند که با اجرای این طرح دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شد و بساط گران فروشی در این بازار برچیده شد.

در همین رابطه حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی این سامانه و همچنین با اتصال مشاوران املاک به این سامانه شاهد آن هستیم که حق الزحمه های نجومی که پیش از این توسط برخی از مشاوران املاک گرفته می‌شد برچیده شد گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار افزایش یافته است و ما شاهد کاهش مشکلات بسیاری که پیش از این مستاجران با آن روبرو بودند هستیم. 

او گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه بساط سوداگری و دلالی از این بازار برچیده شده است و به زودی شاهد تحول خوبی در قیمت‌های بازار مسکن هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای مستاجران
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن