Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:20:28 GMT

پرسپولیس - الدحیل؛ در استادیوم کوچک دوحه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۳۵۰۶

پرسپولیس - الدحیل؛ در استادیوم کوچک دوحه

برخلاف دیدار دو سال قبل پرسپولیس و الدحیل که در استادیوم بین المللی خلیفه برگزار شد، دیدار این دو تیم این بار در استادیومی کوچک به انجام خواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز سه شنبه در حالی میهمان الدحیل خواهد بود که دو سال قبل نیز با این تیم دیدار کردند. سال 2018 بازی پرسپولیس و دحیل در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد  و در بازی رفت نیز تیم قطری میزبان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در استادیوم بزرگ شهر دوحه از سرخپوشان تهرانی میزبانی کردند؛ ورزشگاه بین المللی خلیفه که 50 هزار صندلی دارد و یکی ازمجهزترین ورزشگاه های آسیا محسوب می‌شود.

 

اما این بار استادیوم اختصاصی تیم الدحیل که حدود 10 هزار نفر را در خود جای می‌دهد، میزبان این مسابقه خواهد بود. استادیوم بن خلیفه که در قطر به اختصاصی الدحیل معروف است، باوجود گنجایش پایین، امکانات بسیار خوبی دارد و ورزشگاه مجهز و مدرن محسوب می‌شود. قطری ها این استادیوم را در فاصله 2 سال ساختند.

 

اما باتوجه به کوچکی ورزشگاه، تنها 1000 بلیت به هواداران پرسپولیس خواهد رسید. آن هم در شرایطی که باتوجه به تعداد بالای ایرانی ها، طبیعتا استقبال از دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز بیشتر از این تعداد است.

 

قطر الدحیل پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الدحیل پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاس ورزش سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!