Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا «موعود بنیادی‌فر» و تیم همراهش را به عنوان داور دیدار نمایندگان کره‌جنوبی و تایلند در لیگ قهرمانان انتخاب کرد.

قدس آنلاین: دیدار ۲ تیم اف سی سوول کره‌جنوبی و چیانگرای تایلند از گروه E لیگ قهرمانان آسیا در روز سه‌شنبه (۱۳ اسفند) ساعت ۱۵ به وقت محلی در سوول کره‌جنوبی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تیم داوری از ایران قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس موعود بنیادی‌فر (داور وسط)، سعید علی‌نژادیان، علی میرزابیگی (کمک داوران) و پیام حیدری (داور چهارم) همگی از کشورمان قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت.

همچنین سعد کمال الفدهیل از کویت به عنوان ناظر داوری و محمدسعید الهتاوی از امارات به عنوان نماینده مسابقه نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: موعود بنیادی فر لیگ قهرمانان آسیا بنیادی فر کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست

دنیل اورساتو پس از پایان دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند گریه کرد.

به گزارش فارس، قضاوت شب گذشته دنیل اورساتو در بازی پاریس-دورتموند مقتدرانه و بی‌نقص بود. به طوریکه پس از مسابقه رسانه‌ها در کنار بازتاب خوشحالی دورتموند و ناکامی امباپه به عملکرد فوق‌العاده داور ایتالیایی اشاره کردند.

اورساتو شب گذشته پس از پایان بازی اشک ریخت و صحنه‌های گریه او مورد توجه مطبوعات قرار گرفت. داور 48 ساله شب گذشته آخرین مسابقه خود در لیگ قهرمانان اروپا را سوت زد زیرا که مسابقات یورو 2024 آخرین دوره قضاوت او در مستطیل سبز خواهد بود.

اورساتو یکی از بهترین داوران فیفا در 10 سال اخیر بود. او سال 2020 بهترین داور سال انتخاب شد، فینال لیگ قهرمانان 2020 ، نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2021، بازی افتتاحیه و نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر را سوت زد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست
  • داور گمنام عمانی، بازی ایران را سوت می‌زند
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!