Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بدو ورود کاروان استقلال ایران به شهر اربیل نماینده شبکه های تلویزیونی کردزبان به سراغ کاپیتان آبی ها رفتند و گفتگوی نسبتا مفصلی با این بازیکن به زبان محلی انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، شناخت کامل رسانه های جمعی اقلیم کردستان عراق از وریا غفوری کاپیتان کرد استقلال ایران باعث شد ثانیه هایی بعد از ورود کاروان این تیم فرودگاه شهر اربیل، وریا در محاصره این شبکه های تلویزیونی گفتگوی نسبتا طولانی با آنها داشته باشد، جایی که غفوری ابراز امیدواری کرد در حضور گسترده فوتبالدوستان کردزبان نمایش خوبی از استقلال ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزیده ای از صحبت های کاپیتان استقلال با شبکه های پرطرفدار کردستان عراق و شهر اربیل به این شرح بود.

از حضور در اربیل خوشحالم

خیلی خوشحالم به اینجا (اربیل) آمدیم . بازی با الشرطه عراق، اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود و انشاا.. بتوانیم موفق باشیم. خوشحال می شوم ورزشگاه پر بشود از تماشاگرای کرد که استقلال را تشویق می کنند.

استقلال تیم خیلی بزرگی است

همان طور که می دانید استقلال تیم بزرگی است. انشاا.. بتوانیم بازی را ببریم و ۳ امتیاز را بگیریم.این اتفاق می تواند سرنوشت گروه را به شکلی که ما دوست داریم رقم بزند. شناخت چندانی از الشرطه نداریم اما می دانیم قهرمان عراق هستند و بازیکنان تعیین کننده زیادی دارند.

بعد از چهار بازی دشوار به اربیل رسیدیم

در یک ماه گذشته استقلال ۴ بازی حساس پشت سر گذاشته است که آخرین بازی دربی تهران بود. مسلما فشار خیلی زیادی به تیم وارد شده است اما با این وجود باید با نهایت تلاش و آمادگی به مصاف الشرطه برویم. بازیکنان خوب و بزرگی در تیم داریم که هدف شان شاد کردن طرفداران میلیونی استقلال است.

کردها نه به خاطر من بلکه به خاطر استقلال حامی ما هستند

هواداران کرد نه به خاطر من بلکه به خاطر علاقه به استقلال برای تشویق می آیند. ما تیم بزرگی هستیم که در هرکجای دنیا پشتیبان و حامیان زیادی داریم چه در کردستان عراق، چه در کردستان ایران چه در کردستان ترکیه همه ما یکی هستیم و امیدوارم که با حضور آنها فردا ورزشگاهی مملو از جمعیت فوتبالدوستان کردزبان ببینیم.

‏تحریم ها مربی استقلال را جدا کرد

بله تحریم ها روی فوتبال ایران و از همه مهم تر باشگاه استقلال تاثیر گذاشته است. اگر خبر داشته باشید ، برای مربی ایتالیایی ما مشکل ساز شدتا جایی که مربی های خارجی به راحتی نمی توانند در ایران فعالیت کنند. تحریم ها کمی مشکل برای ما ایجاد کرده است که امیدوارم به زودی به پایان برسد.

لینک کوتاه: asriran.com/002zSf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: غفوری استقلال چه در کردستان کردستان عراق شهر اربیل تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد

انجمن زیست محیطی در فرانسه به دلیل ازدیاد زباله‌های یک شرکت نوشابه سازی که حامی مالی مشعل المپیک است از حمل این مشعل خود داری خواهد کرد.

آکوپیان موسس این انجمن گفته است: این اقدام ما در مورد ورزش و یا مخالفت با ورزش و ورزشکاران نیست بلکه با شرکت نوشابه‌سازی است که بیشترین آلودگی و تولید زباله‌ها را در سواحل فرانسه دارد.

مشعل المپیک هشتم ماه می‌به فرانسه می‌رسد و شرکت مشهور نوشابه سازی حامی مالی مشعل و مراسم آن در فرانسه است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است