Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی هاکی روی یخ دوستانه دو تیم روسیه و بلاروس با حضور روسای جمهوری دو کشور در روسیه/ ایتارتاس " لئو وارادکار" نخست وزیر جمهوری ایرلند (فرد سمت راست تصویر) به همراه شریک زندگی خود در حال تماشای بازی راگبی بین دو تیم ایرلند و "ولز" در استادیوم "آویوا" در شهر "دوبلین"/ خبرگزاری فرانسه افتتاحیه کارناوال سالانه ونیز ایتالیا/ خبرگزاری فرانسه "پیت بوتجج" یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در حال سخنرانی در جمع حامیانش در شهر" کین" در ایالت "نیو همپشایر" امریکا/ خبرگزاری فرانسه سلفی گرفتان یک عروس هندی در یک مراسم عروسی دسته جمعی/ خبرگزاری فرانسه عکس گرفتن یک زن در مقابل دستمال توالت‌های به فروش رفته در فروشگاهی در هنگ کنگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم هنگ کنگ از بیم نایابی اقلام بهداشتی برای خرید به فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند./ خبرگزاری فرانسه صف (دیروز) انتخابات محلس در شهر "دهلی" هندوستان/ خبرگزاری فرانسه تظاهرات فلسطینی‌ها علیه طرح موسوم به "معامله قرن" ترامپ در کرانه باختری/ رویترز کارمندان حراجی "ساتبیز" لندن در حال نصب یک تابلوی نقاشی از "دیوید هاکنی" برای حراج روز سه‌شنبه (همین هفته). قیمت فروش این تابلوی نقاشی 20تا 30 میلیون پوند تخمین زده شده است./ آسوشیتدپرس یک مرد بومی برزیل در جنگل‌های حومه شهر "سائوپائولو" برزیل در حال دود کردن. این مرد برای شرکت در تجمع اعتراضی بومیان برای مخالفت با ساخت و ساز یک شرکت ساختمانی در جنگل‌های آبا و اجدادی‌شان آمده است./ آسوشیتدپرس بدون شرح لینک کوتاه: asriran.com/002zSg مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از مناظره نامزدهای دموکرات آمریکا تا فرار از قرنطینه "کرونا"

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس خبرگزاری فرانسه هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب فرانسه از یونان

دولت فرانسه از یونان درخواست کرد تا این کشور در زمان المپیک سامانه موشکی خود را به پاریس انتقال دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقیمانده، آتن با درخواست بی‌سابقه‌ای از سوی فرانسه مواجه شده است.

مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند. بر اساس گزارش‌های روزنامه یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به طور خاص درخواست انتقال سامانه موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

این مذاکرات نوامبر گذشته بین فرانسه و یونان آغاز شد اما از آن زمان تاکنون پیشرفت مذاکرات یا کند بوده یا وجود نداشته است. فرانسه استدلال می‌کند از آنجایی که قصد دارد سیستم‌های ضد هوایی به اوکراین ارائه کند، به کمک متحدان برای تضمین دفاع هوایی زیرساخت‌های حیاتی پاریس در طول بازی‌های المپیک نیاز دارد.

در حالی که آتن هنوز رسما به این درخواست پاسخ نداده اما اعلام شده هرگونه کمک اعطایی به قابلیت‌های دفاعی این کشور لطمه نمی‌زند و فقط برای بازی‌ها استفاده می‌شود. این درخواست اگرچه مستقیماً به اوکراین مرتبط نیست اما به عنوان یک درخواست غیرمستقیم از آتن برای کمک به تلاش گسترده اروپا برای تقویت کیف تلقی می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر