Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سرمربی را فدراسیون انتخاب کرده و این را تکذیب می کنم که وزارت با انتخاب داییمخالفت کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد در ژایان انتخابات فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: رای 100 درصدی نشان دهنده این است که اعضای مجمع جمع بندی شان حضور مجدد قارداشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی به 4 سال اخیر نگاه می کنیم، خیلی از اولین ها در این دوره رخ داد و باعث خوشحالی مردم شد. مدال نوشاد هم اتفاق بزرگی بود. 

وی ادامه داد: تنیس روی میز در همه رده ها شانس مدال دارد و این در حالی است که قبلا اینطور نبود. کشورهای شرق آسیا همه مدعی جهانی هستند. تک‌ مدال تنیس روی میز در بازی های آسیایی بسیار ارزشمند بود و اینها نشان دهنده حال خوب این رشته است.

وی در مورد دوران سرپرستی گفت: این دوره 80 روز بیشتر طول نکشیید و ما نمی خواستیم ثبات مدیریتی در این رشته به هم نخورد و در نهایت انتخابات برگزار شد.

علی نژاد عنوان کرد: ورزش کشور در چند ماه آینده رویداد مهمی مانند المپیک را در پیش دارد و امیدوارم تنیس روی میز هم همانند دوره گذشته نماینده داشته باشد و نتایج خوبی بگیرد. تنیس روی میز ورزش مفرحی است و جنبه همگانی دارد و این ویژگی یک رشته است و ظرفیت های قهرمانی هم شکوفا شده است. 

 

وی در مورد صحبت های دایی که گفته است فدراسیون مرا انتخاب کرد اما وزارت ورزش مخالف بود، گفت: هر کسی حق دارد دیدگاه خودش را بگوید اما باید احترام یکدیگر را حفظ کنیم. سرمربی را فدراسیون انتخاب کرده و این را تکذیب می کنم که وزارت با انتخاب او مخالفت کرده باشد.

وی در مورد اینکه دادکان گفته قریب در انتخابات رای می آورد، تاکید کرد: این که برخی افراد دیگران را متهم کنند چیز عجیبی نیست. شبهه افکنی کار خوبی نیست و از ناحیه بزرگان باشد، بدتر است. ثبت نام ها از امروز آغاز می شود من هم یک رای دارم. امیدوارم کسی انتخاب شود که شایسته است. اعضای مجمع افراد کاردانی هستند و کسی نمی تواند به آنها چیزی را تحمیل کند.

وی در مورد پاداش های کسب سهمیه گفت: هرکسی سهمیه گرفته پاداش داده ایم. 30 میلیون تومان هم به حساب فدراسیون هایشان ریخته شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا پاداش دو سال قبل پرداخت خواهد شد یا خیر گفت: ما علاقمند هستیم اما بودجه باید اجازه بدهد. وزارت ورزش نشان داده همیشه پرداخته کرده و ممکن است تاخیر هم به وجود بیاید.

علی‌نژاد در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون های مانند دوومیدانی تنیس و پارالمپیک گفت: هنوز تایید صلاحیت ها نیامده و علاقمند هستیم که قبل از پایان سال برگزار کنیم. پزشکی ورزشی هم با اساسنامه جدید برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش فوتبال انتخابات جوانان تکذیب می کنم تنیس روی میز وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است