Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله ضمن تاکید بر شکست توطئه معامله قرن آمریکا اعلام کرد که امام خمینی (قدس سره شریف) این طرح را ۴۰ سال به تعویق انداخت. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، «سید ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان طی یک مراسم یادبود اعلام کرد که به برکت جهاد مبارزان و خون شهدای مقاومت٬ پس از اعلام توطئه موسوم به «معامله قرن» وارد مرحله جدیدی از مبارزه و درگیری با دشمن می‌شویم و با چشمان خود خواهیم دید که هدفمان در شکست مستکبران و ستمگران تحقق می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابراهیم امین السید تاکید کرد که هدف از معامله قرن سیطره بر پایگاه پیروزی‌ها در لبنان و ایران بعد از جنگ آن با عراق و نیز بر پایگاه سوریه بود که این اتفاق هرگز نمی‌افتد؛ آمریکایی‌ها چاره‌ای جز تحمیل یک طرفه این طرح بدون حضور فلسطینیان نداشتند و این نشانگر ناتوانی و شکست آن است.

بیانیه پایانی نشست پارلمان‌های عربی در اردن؛ اظهارات قاطعانه نبیه بری در مخالفت با «خیانت قرن»

السید خاطرنشان کرد که «امام خمینی» (قدس سره شریف) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران٬ توطئه‌ای مانند معامله قرن را 40 سال به تعویق انداخت و مانع از تحقق آن به دست آمریکایی‌ها شد و این فرصت را به همه جهانیان داد تا محاسبات خود را بازنگری کرده و موضعی شایسته در مقابله با رژیم صهیونیستی و پروژه آمریکایی اتخاذ کنند.

رژیم صهیونیستی بار دیگر حاکمیت لبنان را نقض کرد

همچنین بار دیگر رژیم صهیونیستی حاکمیت لبنان را نقض کرد و این بار ممکن بود منجر به شهادت و زخمی شدن عده‌ای شود.

روز گذشته یک موشک اسرائیلی در حومه منطقه «السریره» در «بقاع غربی» سقوط کرد و دلایل و ملاحظات این تجاوز هنوز مشخص نیست.

مبارزان مقاومت اسلامی با همکاری ارتش لبنان٬ بقایای این موشک را جمع‌آوری و شروع به بررسی چگونگی و دلایل سقوط آن در زمین‌های لبنان کردند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط معامله ننگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معامله ننگ معامله ننگ سال به تعویق انداخت رژیم صهیونیستی معامله قرن امام خمینی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند