Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بخشی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر تیم‌های بهداشتی درمانی به نقاط مختلف و محروم خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

او با بیان اینکه تاکنون کاروان‌های سلامت به شش روستای محروم شهرستان‌های نهبندان، قاین، زیرکوه و سرایان اعزام شده اند، افزود: این کاروان‌ها به ۱۶۰ نفر از روستاییان خدمات بهداشتی درمانی ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی ادامه داد: ۹۰ مراجعه کننده در روستا‌های عباس آباد کلپ، چشمه زرد، چشمه سیاه نهبندان و عمرویی از سرایان، ۳۰ مراجعه کننده در روستای نارنگدل قاین و ۴۰ نفر در روستای معصوم آباد زیرکوه از خدمات درمانی و دارویی این کاروان‌ها بهره‌مند شده اند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: این کاروان‌ها متشکل از پزشک، ماما، پرستار، تکنسین داروخانه، داوطلبان و پرسنل هلال احمر هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت کاروان‌های سلامت در طول سال استمرار دارد، افزود: خدمت به محرومان و افزایش ارتقاء سطح سلامت روستاییان در مناطق محروم خراسان جنوبی مهم‌ترین اهداف اعزام این کاروان‌ها است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی کاروان سلامت دهه فجر 98 سلامت روستاییان مناطق محروم محروم خراسان جنوبی کاروان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود