Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@19:39:41 GMT

هاشمیان دستیاری اسکوچیچ را رد کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۳۹۹۹

مدیران فدراسیون فوتبال پس از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی مدعی شدند حضور ایرانی‌ها در کادرفنی تیم ملی پر رنگ خواهد بود اما نخستین اظهارنظر مرد کروات در رسانه‌های غیر ایرانی نشان از این داشت مدیران فدراسیون یکبار دیگر از حربه تبلیغاتی استفاده کردند تا بتوانند افکارعمومی را به سود خود هدایت کنند.

سینا حسینی/

مدیران فدراسیون فوتبال پس از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی مدعی شدند حضور ایرانی‌ها در کادرفنی تیم ملی پر رنگ خواهد بود اما نخستین اظهارنظر مرد کروات در رسانه‌های غیر ایرانی نشان از این داشت مدیران فدراسیون یکبار دیگر از حربه تبلیغاتی استفاده کردند تا بتوانند افکارعمومی را به سود خود هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با معرفی دو هموطن کروات اسکوچیچ به عنوان دستیارانش گارد منتقدان داخلی مقابل سرمربی جدید بسته‌تر از هر زمانی شد، البته برخی مدعی شدند اگر پیشنهادی از سوی سرمربی جدید تیم ملی به مربیان داخلی هم می‌شد کمتر کسی حاضر بود این پیشنهاد همکاری را قبول کند چون وی کارنامه ایده آلی ندارد که دستیاری او بتواند رزومه قابل قبولی برای آن مربی به شمار آید.

با این وجود نکته عجیب این بود که مسئولان فدراسیون فوتبال در قبال اقدام یکجانبه اسکوچیچ سکوت اختیار کردند تا همین ابتدای کار این حقیقت برملا شود که سرمربی جدید تیم ملی نیز حاضر نیست زیر بار انتخاب‌های سفارشی و تحمیلی مسئولان فدراسیون فوتبال برود.

*ترساندن اسکوچیچ

در این میان برخی منتقدان به نقش آفرینی مشاوران ایرانی اسکوچیچ اشاره کردند و مدعی شدند مافیای پشت پرده او را به انجام این کار توصیه کردند به این شکل که وی را به شدت ترسانده اند که انتخاب گزینه مورد نظر فدراسیون فوتبال می‌تواند تهدیدی جدی برای او و کادر فنی اش به حساب آید به همین علت اسکوچیچ پیشدستی کرد و با وجود توافق ابتدایی برنامه خود را اجرا کرد.

با شکل‌گیری این فضا یک پرسش بزرگ در فضای رسانه ای مطرح شد که آیا وحید هاشمیان که پیش از این به عنوان دستیار ایرانی مارک ویلموتس در تیم ملی فعالیت می‌کرد حاضر است با این شرایط در کادر فنی تیم ملی باقی بماند یا اینکه او عطای کار در تیم ملی را به لقایش خواهد بخشید؟

*ادعای هاشمیان

البته در ارتباط با وحید هاشمیان نکته دیگری هم وجود دارد که در نوع خود جالب توجه است، گفته می‌شود پس از آنکه امیر قلعه نویی مسئولیت فنی تیم ملی را نپذیرفت عده ای از نزدیکان فدراسیون به هیئت رئیسه پیشنهاد دادند وحید هاشمیان به عنوان سرمربی معرفی شود و یکی از پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران به عنوان مدیر فنی انتخاب شود، اما وقتی این مسئله مورد موافقت قرار نگرفت و از سوی مقامات بالادستی در وزارت ورزش وتو شد هاشمیان هم با حالت قهر قید همکاری با تیم ملی را زده است چون اعتقاد داشته بی گمان از اسکوچیچ بهتر بوده و با شناختی که از تیم ملی ایران داشته است می‌توانسته گزینه اصلح تری نسبت به اسکوچیچ باشد!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وحید هاشمیان تیم ملی فوتبال ایران سرمربی جدید تیم ملی مدیران فدراسیون فدراسیون فوتبال وحید هاشمیان فنی تیم ملی تیم ملی مدعی شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود