Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:49:26 GMT

آخرین جزییات از کنکور ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۴۳۴۲

آخرین جزییات از کنکور ۱۳۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سال ۱۳۹۹ گفت: بیش از ۲۰۵ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین توکلی  گفت: ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، (نوبت دوم) شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام برای کنکور سراسری ۱۳۹۹ از ۱۶ بهمن آغاز شده است و داوطلبان تا پنجشنبه ۲۴ بهمن فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. داوطلبان در مهلت تعیین شده باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین دفترچه راهنما و همچنین اطلاعیه تکمیلی در خصوص ثبت‌نام رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها برای سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: کلیه داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند. اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶، دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی، دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که تا ۳۱ شهریور ۹۹ اخذ شده باشد، از مدارک مورد نیاز است.

وی گفت: گزینش دانشجو در رشته‌های با آزمون کنکور سراسری ۹۹ بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیل (معدل دیپلم)، صورت خواهد گرفت. داوطلبانی که دارای دو مدرک دیپلم هستند می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: هر داوطلب بدون در نظر گرفتن نظام آموزشی خود می‌تواند نظام آموزشی که می‌خواهد آزمون دهد را بر اساس جداول مربوطه انتخاب کند و تا امروز ۲۰ بهمن ماه ۹۸ تعداد ۲۰۵ هزار و ۷۷۵ نفر در آزمون سراسری ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور سراسری ۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان سنجش قرار می‌گیرد داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: کارنامه نتیجه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. نتیجه نهایی کنکور ۹۹ در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور کنکور99 جزئیات کنکور طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آزمون ثبت نام رشته های با آزمون خود اقدام کنند کنکور سراسری نظام آموزشی دانشگاه ها سال ۱۳۹۹ بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور