Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی تصریح کرد که غربی‌ها به‌خصوص در مراکز پژوهشی معتقدند باید منطقه غرب آسیا پس از شهادت سردار سلیمانی بازمهندسی شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، داود عامری، دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی صبح امروز در همایش تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی که در باغ کتاب تهران برگزار شد، گفت: باید تلاش کنیم تا تأثیر سردار شهید سلیمانی را بر منطقه و جهان بیشتر بشناسیم و بشناسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف‌گذاری این نشست بر این است که با کمک جمعی از اندیشمندان و نخبگان اتفاق مبارکی رقم بزند و آن، واکاوی نقش آن عزیز در صلح و ثبات منطقه و نیز اصلاح امور و ایجاد عدالت برای مردم مسلمان منطقه است.

وی افزود: باید تلاش کنیم نقش سردار سلیمانی را در زمینه مقابله با تروریسم در منطقه تبیین کنیم. ایشان نقش امنیت سازی در سطح ملی و فراملی داشتند و امروز به نمادی از مبارزه با استکبار برای همه آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده‌اند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تأکید کرد: هم‌وطنان باید تلاش کنند تا نقش و تأثیر او را بهتر بشناسند و در مسیر سردار سلیمانی گام بردارند. استقبال و تشییع حماسه گونه شهید سلیمانی که در ایران و عراق اتفاق افتاد ظهور و بروز ارزنده‌ای در جای‌جای جهان تصویر کرد که برای هیچ انسانی در دنیای کنونی قابل‌تصور نیست.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی با خلوص نیت و تلاش فراوان کوشید برای بشر امروز گام مهمی بردارد که سعادت و عدالت را رقم بزند. امروز باید فرمانده سپاه قدس را از زاویه نگاه دشمنان جهان و دنیای استکبار و تروریسم بررسی کنیم.

عامری گفت: رویکرد دیگر این است که تحلیلگران سیاسی در دنیا بر این موضوع اتفاق‌نظر دارند و غربی‌ها به‌خصوص در مراکز پژوهشی معتقدند باید منطقه غرب آسیا بازمهندسی شود.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: مبارزه با تروریسم سردار سلیمانی مجمع جهانی صلح اسلامی دبیر کل مجمع جهانی سردار سلیمانی مراکز پژوهشی باید تلاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار فدوی: اسرائیل را مضحکه دنیا کردیم
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند