Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهیدان با تاسی از مکتب حسینی در برابر استکبار جهانی ایستادند و انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده در مراسم چهلمین روز شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار داشت: شهیدان با تاسی از مکتب حسینی در برابر استکبار جهانی ایستادند و انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است که باید این مهم را به جوانان و نسل امروزی تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی بیان کرد: خصوصیات اخلاقی و اعتقادی این شخصیت فراموش‌نشدنی است و نباید یاد و خاطره این شهید والامقام کمرنگ شود و در این زمینه باید در برگزاری مراسمات و یادواره‌ها یاد و خاطره شهیدان والامقام و شهید سلیمانی مورد توجه واقع شود.

خواسته خانواده شهدا از مسئولان شجاعت پاکدستی و انقلابی بودن استسمنان| عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست«علی انصاری» به شهدای مدافع حرم فاطمیون پیوست

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و قرارگیری در این مسیر به عنوان یک رسالت و وظیفه حساس باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه بی‌توجهی به این مسائل به هیچ وجه قابل قبول نیست بلکه باید با تبعیت از ایشان در مسیر معنوی و صحیح قرار بگیریم.

بابازاده اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک امر مهم و حائز اهمیت است و در این زمینه باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا بتوانیم از اهداف والا و مقدس انقلاب اسلامی پاسداری و صیانت کنیم.

وی تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام را نباید هیچ گاه به باد فراموشی بسپاریم چرا که در عصر کنونی که هجمه‌های روانی اولویت اساسی دشمنان و استکبار جهانی است به فراموشی سپردن یاد و خاطره شهدای والامقام یکی از اهداف مهم آنان است که باید در این زمینه بصیرت و آگاهی اولویت باشد.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای والامقام انقلاب اسلامی یاد و خاطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان