Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:13:43 GMT

نفوذ در ستادهای انتخاباتی، یکی از راهبردهای دشمن

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۴۶۵۶

نفوذ در ستادهای انتخاباتی، یکی از راهبردهای دشمن

ایسنا/کرمان یک مقام امنیتی و اطلاعاتی اظهار کرد: میانگین حضور مردم در انتخابات ۵۱ درصد بوده و امسال با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته، حضور بین ۵۰ تا ۶۰ درصد را تاکنون داریم و امیدواریم با آغاز تبلیغات انتخاباتی این حضور افزایش پیدا کند.

یک مقام امنیتی اطلاعاتی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در همایش تبیینی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمان با بیان اینکه انتخابات موجب اقتدار نظام است، اظهار کرد: انتخابات امنیت ملی ما را تضمین کرده و تجلی اراده مردم در صحنه سیاسی و تحکیم ارتباط مردم و حاکمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر رای که در انتخابات داده می شود رای به نظام اسلامی است، افزود: تحول با انتخابات محقق می شود.

این مقام امنیتی تصریح کرد: هدف دشمن زمین گیر کردن  نظام جمهوری اسلامی است که یکی از نمادهای پشتوانه و حمایت مردم از نظام، مشارکت در انتخابات است و حضور حداکثری مردم در این مقطع که محملی برای سنجش تاثیرگذاری تحریم و فشار اقتصادی است، بسیار مهم است.

وی بیان کرد: دشمن از ماه ها قبل تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آغاز کرده لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مشتی بر دهان دشمن است.

این مقام امنیتی اظهار کرد: میانگین حضور مردم در انتخابات ۵۱ درصد بوده و امسال با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته، حضور بین ۵۰ تا ۶۰ درصد را تاکنون داریم و امیدواریم با آغاز تبلیغات انتخاباتی این حضور افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه دست اندرکاران انتخابات به گونه ای عمل کنند که در زمین جمهوری اسلامی باشیم و نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم گفت: یکی از راهبردهای دشمن نفوذ در ستادهای انتخاباتی است و کاندیداها باید خیلی مراقب باشند و به هر ناشناسی اعتماد نکنند.

این مقام امنیتی اطلاعاتی خاطر نشان کرد: هر اتفاقی در حوزه ستاد انتخاباتی بیفتد، دستگاه های اطلاعاتی نامزدها را می شناسند و باید کاندیداها مسوولان ستاد و همکارانشان را توجیه بکنند.

به گزارش ایسنا، سردار"عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این همایش اظهار کرد: باید همه ما و به ویژه نامزدهای انتخابات، زمینه ای برای ارتقاء سطح امنیت و آرامشی که همه ما، خانواده و طرفداران می خواهند در سایه آن زندگی بکنند، فراهم کنیم.

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون افزود: هرچه دشمنان تمهیداتی را برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای داشتند، به برکت انسجام ایجاد شده بعد از شهادت سپهبد سلیمانی، نقش بر آب می شود.

ناظری با اشاره به اهمیت توجه به جوانان، توصیه هایی را خطاب به نامزدهای انتخاباتی برای پیشگیری از مسائل امنیتی بیان کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی انتخابات 98 مشاركت حداكثري حضور مردم در انتخابات مقام امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم از فردا، اظهار کرد: چهار نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: اسامی این چهار نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به ترتیب حروف الفبا آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: از بامداد روز پنجشنبه مصادف با سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آمویی تصریح کرد: مهلت تبلیغات این نامزدها ۲۴ ساعت قبل از فرایند رأی گیری پایان خواهد گرفت.

آمویی با بیان اینکه انتخابات دور دوم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: روز رأی گیری دستگاه‌های اخذ رأی مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

گفتنی است، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است.

کد خبر 6094393

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود