Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر کشور گفت:ان‌شاءالله بتوانیم امانت‌دار درستی در آرای مردم باشیم و حق الناس را رعایت کنیم.

به گزارش ایسنا، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت کشور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز چهل و یکمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی  با امام راحل تجدید بیعت داشتیم ؛ ما مدیران و پرسنل وزارت کشور هر ساله با امام راحل عهد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال با شرایط انتخابات سال مهمی داریم و مجری انتخابات وزارت کشور است.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: این تجدید میثاق معنا و مفهوم دیگری دارد که ان‌شاءالله بتوانیم امانت‌دار درستی در آرای مردم باشیم و حق الناس را رعایت کنیم.

عرف یادآور شد: باید بی‌طرفی خود را رعایت کنیم و آن چیزی که مُر قانون است بتوانیم در این انتخابات انجام بدهیم.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (یک شنبه) معاونین و مدیران به همراه جمعی از کارکنان وزارت کشور با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت کشور انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم معاون سیاسی وزیر کشور رعایت کنیم وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است