Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@19:59:11 GMT

حمایت سعید آذری از سرمربی جدید تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۴۸۲۶

حمایت سعید آذری از سرمربی جدید تیم ملی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید انتخاب دراگان اسکوچیچ یک تصمیم فرافوتبالی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در حاشیه آخرین روز ثبت نام انتخابات فدارسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت:

من به فدراسیون آمدم تا فرم‌های ۷ گانه‌ای که باشگاه فولاد نگرفته بود را دریافت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیدا‌های مختلف در بخش‌های مختلف فدارسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند و امیدوارم که اصلح‌ترین فرد در هر بخش بتواند انتخاب شود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد افزود:

من سه هفته پیش یک بیانیه فرستادم و گفتم که فوتبال باید برای فوتبالی‌ها باشد و شرایط حضور امثال ما مهیا نیست. من به باشگاه فولاد و مدیر شرکت فولاد تعهد دارم و یک تعهد نانوشته با هواداران خوزستانی فولاد دارم که ترجیح می‌دهم پای آن تعهد باشم. من قبلا هم عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بودم، اما یک سری مسائل در آنجا با علم و تجربه‌ای که داشتم همخوانی نداشت.

سعید آذری ادامه داد:

من فکر می‌کنم اینجا دنبال آدم متخصص نیستند. شنیده‌ها هم حاکی از آن است در انتخابات که اتفاق خاصی هم نخواهد افتاد. شانس برای کسانی که می‌خواهند مستقل وارد این عرصه می‌شوند خیلی کم است، اما من توصیه می‌کنم کسانی که می‌خواهند در انتخابات ثبت کنند، در وهله اول «آدمک» نباشند و استقلال رای‌شان را از دست ندهند. در بقیه سمت‌ها هر کس کاندید می‌شود به این فکر کند که عملکردش در ۴ سال گذشته چه بوده است. اینکه ما هم اگر بخواهیم به عنوان نماینده مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون هم بشویم، باید طوری عمل کنیم، که بشود حق‌مان را بگیریم. فضا در وضعیت کلان مشخص است. من با آقایان دادگان، عابدینی و مصطفوی صحبت کردم و نظرات‌شان را خواستم و گفتند که من می‌توانم در این مسوولیت کار کنم. اما تحلیل من هم از اهمیت برخوردار است و به نظر من حضور من در این شرایط تاثیری نخواهد داشت.

آذری درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران گفت:

تحلیل انتخاب شدن این مربی را باید به کارشناس‌های فنی سپرد. این مربی سابقه‌ای دارد که از خیلی مربی‌ها بیشتر است. اینکه چرا این تصمیم گرفته شده است من در جریان نیستم، اما این اتفاق یک تصمیم فرافوتبالی است و کسی که سابقه‌اش مشخص است را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌کنند، اما الان دیگر وقت این نیست که بگوییم چرا او به تیم ملی آمد و باید حمایت کنیم تا اتفاقی که برای نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا آمد، برای تیم ملی پیش نیاید.

سعید آذری در پاسخ به این سوال که آیا در کاندید‌های فدارسیون فوتبال کسی هست که بتواند بدهی‌های فدراسیون را پرداخت کند، خاطرنشان کرد:

هر کسی که اینجا کاندید می‌شود باید سابقه‌اش مشخص باشد. این بدهی‌ها به زبان آوردش زیبا نیست و من سعی می‌کنم به آن گوش نکنم و هر کسی این مسوولیت را قبول کند باید پای لرز آن بشیند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد سعید آذری فولاد خوزستان لیگ برتر ایران مدیرعامل باشگاه فولاد مدیرعامل باشگاه فولاد فدارسیون فوتبال سعید آذری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود

پیشکسوت فوتبال خوزستان بر این اعتقاد است که اگر مدیران فوتبال کشور آگاه و سالم باشند، کار در این عرصه به خوبی دنبال می‌شود. - اخبار ورزشی -

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اوضاع بد نمایندگان خوزستان در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر و به ویژه فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان از نظر زیرساخت‌ها مشکل دارند، اما فولاد خوزستان از جهت مالی یا زیرساختی مشکلی ندارد؛ با این وجود وضعیت این باشگاه هم مانند بقیه است. این نشان می‌دهد هر سه باشگاه مشکل مدیریتی دارند و با سوءمدیریت روبه‌رو هستند. اگر مدیران بادانش،‌ آگاه و سالم باشند، کار فوتبال خوب پیش می‌رود. وقتی در رأس فوتبال ما مدیریت مشکل دارد، این موضوع به زیرمجموعه و باشگاه‌ها هم گسترش پیدا می‌کند.

جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!

وی افزود: باشگاه فولاد زیرساخت‌های خوبی دارد و از نظر مالی هم برای جذب بازیکن مضیقه‌ای نداشته و ندارد، ولی شاهد این هستیم که تیم نتیجه نگرفت و چند مرتبه مربیان این تیم تغییر کردند یا مربیانی انتخاب شدند که از نظر تاکتیکی نتوانستند کمکی به فولاد کنند. به طور کلی در فوتبال ما برخی از مدیران یا ساده هستند و کلاه بر سرشان می‌گذارند و یا اینکه ریگی به کفش‌شان است. چرا برخی بازیکنان فولاد هفت یا هشت سال است با این تیم همکاری دارند یا بازیکنان جدیدی که جذب شدند، آیا کیفیت لازم را دارند؟ بعضی بازیکنان این فصل فولاد کیفیت لازم را نداشتند. همین موضوعات باعث تأثیر منفی در روند نتیجه‌گیری تیم شد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان تصریح کرد: در جامعه فوتبال ایران اعتقاد بر این است که فولاد خوزستان و سپاهان آکادمی‌های بسیار خوبی دارند، اما بررسی کنید چقدر از پتانسیل بازیکنان آکادمی در دو تیم استفاده می‌شود یا چند بازیکن به لیگ برتر تزریق شده است. بارسلونا و دیگر تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال را ببینید، سیستم آنقدر درست طراحی شده است که بازیکن 16 ساله به ترکیب 11 نفره تیم اصلی می‌رسد.

قاسم‌پور در پاسخ به اینکه کدام تیم‌ها، شانس اصلی سقوط به لیگ دسته اول هستند، گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. چه کسی فکر می‌کرد برزیل در کشور خودش از آلمان هفت گل دریافت کند؟! اما با نگاه به جدول و ارقام، روی کاغذ صنعت نفت و نساجی احتمال سقوط‌شان بیشتر است. استقلال خوزستان و فولاد هم در رده‌های بعدی خطر سقوط را احساس می‌کنند. وقتی مدیران به صورت سفارشی انتخاب می‌شوند، تعجبی ندارد که وضع باشگاه‌ها اینطوری رقم بخورد.

وی در مورد مشکل حقوقی که میان مهدی رحمتی و فولاد خوزستان پیش آمده و کشیده شدن کار به کمیته وضعیت، تصریح کرد: در این فوتبال آقای تاج حرف اول و آخر را می‌زند. وقتی او به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال با ویلموتس مشکل قراردادی پیدا می‌کند و این میزان هزینه روی دست فوتبال کشور می‌گذارد، مشکلات بقیه باشگاه‌ها پیشکش! تازه آقایان رأس فدراسیون ادعا دارند که مسائل فوتبال را به خوبی می‌دانند و در کنار خودشان وکیل و مشاور حقوقی دارند. به آقای تاج بگویید ابتدا مشکل قرارداد آقای ویلموتس را که خودتان با نحوه مدیریتان ایجاد کردید، حل کنید، بعد از آن حواس‌تان به انتصاب و انتخاب مدیران باشگاه‌ها باشد! وقتی فدراسیون که در راس است آنطور عقد قرارداد می‌کند، چطور از باشگاه‌ها انتظار دارید که در  فوتبال بی در و پیکر ایران، عقدقراردادهایشان دچار مشکل نشود؟

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: این فوتبال بی‌صاحب است و ما هم دل‌مان پُر. تا وقتی که گوش شنوایی نیست و کسی اهمیت نمی‌دهد، راهکار گرفتن از امثال من فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان