Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:33:52 GMT

مرکز دیالیز شهرستان آوج به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۵۱۲۹

مرکز دیالیز شهرستان آوج به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، علیرضایی فرماندار شهرستان آوج، حجت الاسلام هاشمی امام جمعه و مسئولان محلی، مرکز دیالیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

این مرکز دارای ۴ تخت دیالیز و دستگاه‌های مدرن دیالیز است که برای آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۱۰۰ میلیون تومان آن توسط یک خیر پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان آوج ۱۲ بیمار دیالیزی اقامت دارند که ۵ نفر به صورت فصلی و ۵ نفر به صورت مستمر دیالیز می‌شوند که قبل از افتتاح این مرکز برای درمان به شهرستان بوئین زهرا مراجعه می‌کردند.

کد خبر 4848460

منبع: مهر

کلیدواژه: آوج دانشگاه علوم پزشکی قزوین استانداری قزوین دیالیز دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام ویروس کرونا قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند بارش برف گرگان شهرستان آوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری