Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زن هندوستانی رکورد داشتن بیشترین انگشت دست و پا را در جهان در اختیار دارد.

مطمئنا جغرافیای مکانی‌ای که فرد در آن رشد می‌کند می‌تواند تاثیر چشمگیری بر فرهنگ، شخصیت و حتی سرنوشت او داشته باشد، مانند یک زن بداقبال هندوستانی که به خاطر انگشتان زیاد دست‌ها و پاهایش از سوی افراد بومی " جادوگر " خوانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" کوماری نایاک" که ۶۳ ساله دارد به‌دلیل نقص مادرزادی با ۱۲ انگشت دست و ۱۹ انگشت پا به‌دنیا آمده است. افراد محلی به‌دلیل انگشتان بی‌شماری که این زن دارد به او لقب ساحره یا جادوگر داده‌اند. کوماری که اهل منطقه " گنجام" هند است به دلیل اذیت و آزار افراد محلی که او را به نام جادوگر می‌شناسند از حضور در خیابان خودداری می‌کند. او در این باره گفت: «من با همین نقص مادرزادی به دنیا آمدم و به دلیل آنکه از خانواده‌ای فقیر بودم با اینکه اکنون به ۶۳ سالگی رسیده‌ام هنوز نتوانسته‌ام آن را درمان کنم.

بیشتر بخوانید: 

مردی که بیشترین رکورد گینس را دارد (+عکس)

ساکنان بومی، آن‌هایی که به خرافات باور دارند بر این عقیده‌اند که من یک جادگر هستم و به همین دلیل از من دوری می‌کنند. آن‌ها گاهی فقط برای تماشای انگشتان بیشمار دست و پایم به خانه‌ام می‌آیند، اما کمکی به من نمی‌کنند. من مجبورم مدت زیادی از سال را در خانه محبوس باشم. آن‌ها به دیده احترام به من نگاه نمی‌کنند و رفتاری شایسته با من ندارند»

کوماری اکنون رکورد دارنده بیشترین انگشت دست و پا در گینس را در اختیار دارد. رکورد قبلی در سال ۲۰۱۴ به نام " دِوِندرا سوتار" که دارای ۱۴ انگست پا و ۱۴ انگشت دست بود ثبت شده بود.

بیشتر بخوانید: 

دیوانه وارترین رکوردهای غذایی ثبت شده در گینس (+عکس)

گفتنی است؛ کوماری از یک عارضه مادرزادی با نام polydactyly رنج می‌برد. فرد دارای بیماری polydactyly با انگشتان دست و پای متعدد به‌دنیا می‌آید. این اتفاق بر اثر جهش ژنتیکی رخ می‌دهد. polydactyly اگرچه شایع نیست، اما یک یا دو نفر از بین پنج هزار نفر دارای انگشتان اضافی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه: asriran.com/002zT0

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین دارای نوآموز بخوانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسین دولت دوست گفت: با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، لازم است کلاس اولی‌ها هر چه سریعتر برای "سنجش سلامت" ثبت نام کنند. وی افزود: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند. دولت دوست بیان کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند الزاما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • دبی باز هم همه را انگشت به دهان کرد!
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره