Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان گفت: گزینه نهایی مورد حمایت این شورا در دو حوزه انتخابیه استان گلستان مشخص شد.

فتح‌الله نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: گزینه نهایی مورد حمایت این شورا در دو حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا و علی‌آبادکتول مشخص شد سایر حوزه های انتخابیه در حال بررسی است که به زودی اسامی کاندیداهای مورد حمایت این شورا طی چند روز آینده معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از شکل گیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را اتحاد و انسجام فراگیر برای انتخاب گزینه‌های اصلح در انتخابات برشمرد و تصریح کرد: با توجه به نگاه دقیق مقام معظم رهبری که فرمودند «من یک انقلابی ام» یک خط مشی کلی از سوی ایشان مطرح شد مبنی بر اینکه جریان‌ها، جناح‌ها و مجموعه‌هایی که وجود دارد به لحاظ شرایط زمانی آن انگیزه‌های انقلابی در آنها به نوعی کمرنگ شده است.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان ادامه داد: برای اینکه به مسیر انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری برگردیم، همه دلسوزان انقلاب به این جمع‌بندی رسیدند که در چارچوب نیروهای انقلابی فعالیت‌های خودشان را آغاز کنند که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شکل گرفت.
نوری گفت: پس از شکل‌گیری این جریان دستورالعملی از تهران ابلاغ شد مبنی بر اینکه موسسانی در شهرستان‌ها انتخاب شوند و بر این اساس مجامعی را تشکیل دهند و آن مجامع، شورایی را انتخاب تا پیگیر بحث انتخابات در شهرستان‌ها باشند که خوشبختانه این پیگیری‌ها انجام شد و استقبال خوبی از مجموعه نیروها و دلسوزان انقلابی صورت گرفت و با شور و شوق خوبی مجامع و انتخاب کاندیداها و شوراها تشکیل شد و بررسی ثبت‌نام‌ها و نامزدها انجام گرفت.
وی در خصوص گزینه‌های مورد حمایت این شورا در حوزه‌های انتخابیه استان گلستان ابراز کرد: با توجه به این که قول داده شده بود براساس نظرسنجی‌هایی که از طریق موسسات علمی معتبر اتفاق خواهد افتاد گزینه‌های نهایی انتخاب شود بر این اساس، گزینه‌های مورد حمایت شورا در حوزه گرگان و آق‌قلا حجت‌الاسلام سعید بیرقدار و غلامرضا منتظری نسبت به سایران حائز بیشترین آرا بودند و مورد حمایت این شورا انتخاب شدند.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان افزود: گزینه‌های مورد حمایت این جریان در شهرستان علی‌آبادکتول نیز با توجه به اینکه «رحمت‌الله نوروزی» با تفاوت معناداری نسبت به همه نامزدهای این شهرستان از محبوبیت اجتماعی بالایی برخوردار بود ایشان نیز به عنوان نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب شد.
نوری در خصوص معرفی گزینه های مورد حمایت این شورا در سایر حوزه های انتخابیه استان بیان کرد: سایر حوزه ها در حال بررسی است و انشاالله به زودی سعی می‌کنیم در کل استان نامزدهای مورد حمایت این شورا را به مردم معرفی کنیم.
وی افزود: اعتقادمان این است که راهبرد امام راحل و مقام معظم رهبری که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است محقق شود و امیدواریم یک مجلس انقلابی، قوی متخصص و متعهد شکل بیگرد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان گفت: تلاش این شورا بر این است گزینه‌هایی به مردم معرفی کند که برای استان، منطقه، کشور در نگاه کلان و فراملی یک مجلس چالاک، پرتوان و تخصصی باشند تا عملکرد خوب مجلس به نفع مردم باشد.
نوری در خصوص نحوه کناره‌گیری ۱۸ نفری که میثاق‌نامه را امضا کردند، تصریح کرد: عقل حکم می‌کند هرچه اتحاد بیشتر باشد نتیجه‌گیری نزدیک‌تر خواهد شد و هرچه افتراق و اختلاف بیشتر باشد شکست نزدیک‌تر خواهد بود براساس این نگاه عقلی و با توجه به اینکه دوستان ما افراد عاقل هستند و همه به منافع ملی فکر می‌کنند و نه منافع شخصی، مجموعه دوستانی که میثاق‌نامه را امضا کردند به آن پایبند هستند.
وی افزود: برخی دوستان امروز به فرمانداری گرگان مراجعه و انصراف خود را اعلام کردند و بقیه نیز این کار را خواهند کرد من معتقدم سایر دوستانی هم که میثاق نامه را امضا نکردند برای اینکه بتوانند به این پروژه کمک کنند تا به نتیجه نزدیک شود این همراهی را انتظار داریم.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان گفت: اگر جریان انقلابی بتواند اکثریت کرسی‌های مجلس را به دست بگیرد مطمئناً کمک شایانی در حل معیشت مردم، اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.
نوری با بیان اینکه جایگاهی که می‌تواند بالاترین تاثیرگذاری را در همه امور کشور داشته باشد مجلس است، افزود: امام راحل فرمودند مجلس در راس امور است این نگاه کاملا دقیق بوده و در صورتی که مجلس ریل گذاری دقیقی داشته باشد و حرکتی را آغاز کند که پویایی و بالندگی و نشاط را در جامعه ایجاد کند اثرگذاری لازم را خواهد داشت.

وی از رسانه ها خواست تا از نگاه تبلیغی، تهییجی و توجیهی به موضوع انتخابات بپردازند و گفت: رسانه ها لازم است اهمیت مجلس را بیان کنند، امید را در جامعه ترویج کرده و کمک کنند تا دوم اسفندماه حماسه دیگری در کنار سایر حماسه‌های دیگری که اتفاق افتاد رقم بخورد.
نوری ابراز کرد: باید این فرصتی که امام و انقلاب برای ما فراهم کردند تا در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم این عرصه برای واجدین شرایط و ملت ایران فراهم شود تا انتخابات خوبی در اسفند ماه برگزار شود.
انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان ائتلاف مقام معظم رهبری گرگان گزینه های مورد حمایت میثاق نامه را امضا حوزه های انتخابیه انتخابیه استان حوزه انتخابیه سایر حوزه ها گزینه نهایی مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش نمود تا با لحاظ نمودن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم شریف اقدام نماید.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به این شرح اعلام کرد: ۱- علیرضا سلیمی، ۲- غلامحسین رضوانی، ۳- محمد سراج، ۴- زهره سادات لاجوردی، ۵- زهره طبیب‌زاده، ۶- فاطمه قاسم پور، ۷- مجتبی زارعی، ۸- حسین صمصامی، ۹- حسین نجابت، ۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، ۱۱- علی اصغر پورمحمدی، ۱۲- حسن خجسته باقرزاده، ۱۳- مهدی شریفیان، ۱۴- مهدی عسگری، ۱۵- عبدالحسین روح الامینی و ۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 6095163

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم