Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح ساختمان جدید تأمین اجتماعی حسن‌آباد فشافویه شهرستان ری اظهار کرد: سرفصل خدمات تأمین اجتماعی باید افزایش رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: امسال در شهرستان ری شاهد افتتاح حجم عظیمی از طرح‌ها بودیم که بیش از ۸ ماه دچار رکود شده بود و با پیگیری‌های فرماندار ویژه این شهرستان از بدو انتصاب در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران گفت: سالیان گذشته در ۲ حوزه مسئولیت و سلامت اجتماعی غفلت کردیم، در صورتی‌که این‌ ۲ مؤلفه از مهم‌ترین بخش‌های افزایش رضایت مردم به شمار می‌رود.

هم‌زمان با نهمین روز ایام‌الله دهه مبارک فجر، ساختمان جدید تأمین اجتماعی حسن‌آباد فشافویه به مساحت ۳  هزار و ۱۱۷ مترمربع در  ۳ طبقه و با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان ری افتتاح شد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک‌میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع‌ شده که دارای ۵ شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیام دشت و حسن‌آباد و ۴ بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه‌نو است.

کد خبر 483370 برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی تهران استان تهران تأمین اجتماعی شهرستان ری حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با جمعی از تشکل‌های کارگری استان همزمان با هفته کار و کارگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر حال جامعه کارگری خوب باشد حال بیش از نیمی از جامعه خوب خواهد بود، اظهار کرد: ما در قبال مشکلات و دغدغه‌های کارگری علاوه بر وظیفه اداری، وظیفه انسانی و شرعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف جامعه کارگری با هر گرایش و سلیقه‌ای باید شنیده شود، تصریح کرد: جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی و پررنگ داشته است و طیف وسیعی از جامعه ایثارگران متعلق به قشر کارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به نقش اساسی جامعه کارگری در تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی، بر لزوم پیگیری مطالبات معیشتی و مشکلات امنیت شغلی و درمانی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

امنیت شغلی، وضعیت معیشتی و درمانی کارگران، مشکلات بیمه‌ای و امور بازنشستگان تأمین اجتماعی از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6094482

دیگر خبرها

  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری