Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:42:35 GMT

گام دوم انقلاب برای جوانان تبیین شود

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۵۴۴۹

گام دوم انقلاب برای جوانان تبیین شود

سرهنگ پاسدار رضا پورقیومی روز یکشنبه در همایش گام دوم انقلاب با نام و یاد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گناوه افزود: در گام دوم انقلاب در ۴۱ سالگی شجره طیبه باید ویژگی‌های آن بصورت برجسته و حرکت‌های بسیار زیاد و ارزشمند صورت گرفته برای مردم بازگو شود.

وی افزود: بیانیه گام دوم به ۶ هزار واژه نورانی که از ابتدا و در گام اول انقلاب انجام شده و  ۴۴ بار به واژه جوانان ۳۵ میلیونی کشور  اشاره دارد که چگونگی راه و مسیر این گام برای این قشر تشریح شده‌‍‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس ادامه داد: امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اعتماد دارند زیرا که در دروران هشت سال دفاع مقدس لیاقت و شایستگی خود را نشان دادند.

وی افزود:  جوانان موتور پیشران انقلاب هستند و باید از آنان به نحو مطلوب و شایسته در همه عرصه‌ها استفاده کنیم.

پورقیومی با بیان اینکه انقلاب اسلامی براحتی بدست نیامده و تحقق نیافته است، گفت: در گام دوم انقلاب به تمدن نوین اسلامی باید نایل شویم.

کارشناس سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از ممتازترین و برجسته‌ترین انقلاب‌های جهان است که بعداز گذشت ۴۰ سال همچنان با حمایت و پشتیبانی مردم و هدایت رهبرفرزانه انقلاب دوام و پایدار و می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ۲ آزمون مهم در پیشرو دارد، گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای این آزمون‌های مهم در سال جاری است که مردم غیور ایران باید با آمادگی کامل مشارکت گسترده‌ای داشته باشند تا دشمنان مایوس شوند.

وی بیان کرد: انتخابات این دوره به عنوان اولین گام دوم انقلاب است که التزام به گفتمان امامین، انقلابی بودن و حرکت در مسیر ولایت و پیشبرد اهداف نظام از ملاک و معیارهای انتخاب فرد اصلح است.

این برنامه به همت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و کانون مهدویت و طرح شهید بهنام محمدی مدرسه ۱۳ آبان با اجرای برنامه های متعدد اجرا شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انقلاب انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران جهان هشت سال دفاع مقدس انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، کتاب رضای انقلاب به زندگی حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است..
او روحانی اهل اصفهان است که قبل از انقلاب در محله‌ای آذری‌نشین، به عنوان امام جماعت مسجد فلاح که بعد‌ها به مسجد جامع ابوذر (همان مسجدی که ششم تیر سال ۶۰ واقعه بمب گذاری و حادثه‌ای که برای مقام معظم رهبری در آن اتفاق افتاد) منصوب و مشغول فعالیت شد.
حجت‌الاسلام فخرزاده نویسنده کتاب رضای انقلاب در این کتاب به زندگی روحانی مخلص و یار وفادار انقلاب پرداخته که به گفته خودش همه کارهایش را برای رضای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی انجام می‌داد.
کتاب رضای انقلاب شامل ۷ فصل از جمله زندگینامه، دوران حیات حوزوی، مبارزات ۱۵ خرداد و منبر‌های حاج شیخ رضا مطلبی تدوین شده است.

دیگر خبرها

  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند