Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدخلیل حسینی پاسندی روز یکشنبه درهمایش "جُنگ شادی یاوران انقلاب" در جمع دانش‌آموزان دختر ۴۱ مدرسه مقطع ابتدایی شهر گنبدکاووس، اظهار داشت: این برنامه‌ها با رویکرد مدرسه‌محوری و الگوپذیری تربیتی دانش‌آموزان از زندگی شهیدان بویژه سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

وی، برگزاری گفتمان‌های معرفتی دینی، اجتماعی و سیاسی با تاکید بر مسائل ملی، اجرای طرح لاله‌های روشن با رویکرد الگوپذیری از زندگی شهیدان بویژه سردار قاسم سلیمانی با برگزاری دو هزار و ۵۰۰ یادواره شهید دانش‌آموزی در مدارس، برگزاری جشن‌ و جُنگ‌های شادی ویژه پیروزی انقلاب و محافل‌ ادبی مانند شب شعر، خاطره و قصه‌گویی را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر امسال درهمه مدارس استان گلستان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی پاسندی اضافه کرد: امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سرودهای انقلابی با مشارکت ۱۳۵۷ نفر از دانش‌آموزان در شهرهای مختلف گلستان  اجرا می‌شود و تشکل‌های دانش‌آموزی هم در کنار دیگر فرهنگیان حضوری فعال در راهپیمایی خواهند داشت.

وی، از اعزام سه هزار و ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دوم گلستان به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور درایام دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: آخرین گروه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی استان، امروز به تعداد ۱۵۶ نفر از گنبدکاووس انجام شد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین از برگزاری برخی گفتمان‌های سیاسی با عنوان "اقتدار حضور" بانگاه مشارکت‌محوری ویژه انتخابات دوم اسفند امسال درمدارس دوره دوم متوسطه این استان خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها که با آغاز دهه فجر شروع شده، تا پایان بهمن ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، در این همایش که مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز حضور داشت، برخی برنامه‌های فرهگی، هنری و ورزشی توسط گروه‌های دانش‌آموزی برای حاضرین برگزار شد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش این شهرستان افزون بر ۸۰ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان گلستان اعزام کاروان راهیان نور انقلاب دهه فجر مدیر آموزش و پرورش انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموزی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار