Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای نهایی جریان انقلاب در بویراحمد و دنا گفت: ما به عنوان مردم نباید اجازه دهیم کسی که می خواهد قانونگذاری کند و نظارت داشته باشد به شیوه نامقدس به جایگاه مقدس نمایندگی مجلس که به برکت خون شهدا به دست آمده برسد.

نادر منتظریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک دهه فجر گفت: در عمر بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی دشمنان همواره با نقشه‌ها و توطئه‌ها سعی بر از بین بردن نظام اسلامی داشتند اما اخلاص میان مسوولان این اجازه را به بیگانگان نداد از سوی دیگر مسوولان هیچ‌گاه نگذاشتند مشکلات به سفره‌های مردم کشیده شود اما متاسفانه طی سه چهار سال اخیر شاهد هستیم که سفره‌های مردم روز به روز کوچک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس به این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: این دوره انتخابات با توجه به شرایط اقتصادی، معیشت مردم و دغدغه آنها در این خصوص و ناکارامدی‌ها، متفاوت از گذشته است و از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه از روزی که انقلاب در سال ۵۷ به پیروزی رسید همواره سرنوشت مردم با انتخابات مشخص شد که انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ برای انقلاب اسلامی گواه این موضوع است، افزود: امروزه ۱۲ میلیون جوان پشت خط ازدواج هستند آیا جامعه‌ای که این تعداد جوان پشت خط ازدواج دارد را آسیب تهدید نمی‌کند؟ مطالبات جوانان طی این سال‌ها انباشته شده و به آن پاسخ داده نشده است.

معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت اشتغال و بیکاری اشاره کرد و گفت: مگر با این سیستم معیوب می‌شود اشتغال ایجاد کرد سرمایه‌گذارانی هستند که حاضرند در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند اما از این ظرفیت غنی به خوبی استفاده نشده و می‌بیند که گرفتار شده‌ایم.

منتظریان با بیان اینکه از زیرساخت‌های کشور آگاهم و می‌شود با استفاده درست و صحیح از زیرساخت رونق و اشتغال ایجاد کرد یادآور شد: فساد و ناکارآمدی‌ها موجب شده شرایط برای سرمایه‌گذاری تسهیل نشود و متاسفانه فضا به گونه‌ای است که سرمایه‌گذار با رانت و فساد در همان آغاز راه با شکست مواجه می‌شود.

کاندیدای ائتلاف جریان انقلابی بویراحمد و دنا بیان کرد: انتخابات فرصتی است تا با سیستم معیوب و فساد برخورد شود. با شناختی که دارم معتقدم در این نظام ناکارآمدی وجود ندارد و اگر مجلس کارآمدی داشته باشیم در کمترین زمان ممکن مشکلات حل خواهد شد.

وی مجلس را جایگاه قانونگذاری و نظارت و به فرموده امام خمینی(ره) در راس امور دانست و عنوان کرد: مجلس باید قوانین خنثی را کنار بگذارد.کشور در جنگ اقتصادی است آیا مجلس دهم برای این جنگ قانونی تصویب کرد و گره‌ای از مشکلات را باز کرد؟ گره‌ای که باز نشد هیچ حتی در این برهه حساس هم گره‌ای به کار اضافه کردند.

منتظریان انتخابات را فرصتی ارزشمند برای تغییر شرایط موجود دانست و گفت:  شعار نیروهای انقلابی مبارزه با فساد و رفع شکاف‌ و تبعیض است.حضور مردم در انتخابات احساس مسؤولیت نسبت به استان و کشور است آنها همواره در کنار نظام و انقلاب است.

وی در ادامه داشتن نگاه طایفه‌ای در انتخابات را نابودی سرنوشت مردم و مملکت دانست و گفت: در انتخابات نباید نگاه طایفه‌ای داشته باشیم این نگاه‌ها موجب نابودی سرنوشت مملکت می شود اگر درست انتخاب نکنیم تاوانش را همه باید بدهیم.

منتظریان عنوان کرد: سرنوشت مردم نباید بازیجه عده‌ای شود که می‌خواهند با پول رای خریداری کنند، ما به عنوان مردم نباید اجازه دهیم کسی که می خواهد قانونگذاری کند و نظارت داشته باشد به شیوه نامقدس  به جایگاه مقدس نمایندگی مجلس که به برکت خون شهدا به دست آمده برسد.

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا بیان کرد: هر برگه رای رای یک امانت بزرگ است ما مردمی هستیم که با عزت زندگی کردیم چرا باید پولی وارد زندگی مردم شود که معلوم نیست از کجا به دست امده است اگر چنین چیزی مشاهده شد به مسوولان گزارش داده شود.

انتهای پیام/82024

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری مجلس فساد انقلاب اسلامی سرمایه گذاری جریان انقلاب سرنوشت مردم مردم نباید گره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد صالح جوکار در گفت‌وگویی، با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

بنابر روایت ایسنا، وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903125

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • لبه تیغ
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو