Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:06:08 GMT

فردا 21 بهمن کدام مدارس تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۵۷۹۴

فردا 21 بهمن کدام مدارس تعطیل است؟

مدارس شیفت عصر ۱۸ شهرستان استان خوزستان به علت وقوع پدیده گرد و غبار تعطیل شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدارس همه مقاطع و مراکز آموزشی اهواز، دزفول، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه، کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شوشتر، شوش ،گتوند، اندیمشک و باوی به دلیل گرد و غبار در نوبت بعدازظهر امروز تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت:با تلاش کارکنان حوزه معاونت بهره‌برداری و کرمی مدیر آبفای شهر گوریه، پس از یکسال مخازن روستا‌های مختلف این بخش در حال لایروبی است.

وی افزود: در همین رابطه اواخر فروردین ماه امسال تاسیسات روستای شعیب نبی که آبرسانی به ۷ روستای شعیب نبی، رمانه، خماس، یذاب، شیخ حسین و فارسیه ۲ با جمعیتی بالغ بر ۳۰۲۶ نفر را بر عهده دارد، لایروبی شد.

احمدی ادامه داد: همچنین در روز اول اردیبهشت ماه نیز تاسیسات روستای ام ثوره با جمعیتی حدود ۶۷۷ نفر توسط همکارانمان لایروبی و پاکسازی شد.

سرپرست آب و فاضلاب شوشتر اضافه کرد: حوضچه‌های مربوط به تاسیسات روستای سری که روستا‌های سری یک و ۲، خضر یک و ۲ و فارسیه ۲ را زیر پوشش قرار می‌دهد، در روز دوم اردیبهشت ماه امسال لایروبی و پاکسازی شد تا جمعیتی بیش از یکهزار و ۹۱۶ نفر آب آشامیدنی با کیفیت‌تری استفاده کنند.

وی در خصوص مشخصات مخازن لایروبی شده می‌گوید: حوضچه تاسیسات شعیب نبی، بتنی با ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب، ام ثوره بتنی با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و  سری نیز بتنی با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب است که پس از لایروبی، عملیات کلر زنی در شبکه توسط واحد کیفی مطابق با استاندارد‌های لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد