Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اجرایی‌طرح‌خدمت‌رسانی شهیدحاج‌قاسم‌سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در اردوی جهادی دو روزه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیش از ۳۴۰ نفر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

افسانه‌عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: این طرح در راستای برنامه‌های مردم‌یاری گره‌جهادی‌راه‌ِخدا و به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر و چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی‌انقلاب‌اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره این اردوی جهادی دو روزه افزود:در این اردوی جهادی6 نفر از پزشکان‌ جهادگر و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.در مجموع در این اردو بیش از340 نفر از مردم مناطق کلگه (شهرستان‌مسجدسلیمان ) و حصیرآباد(شهرستان‌اهواز ) ویزیت تخصصی پزشکی در حوزه بیماری‌های داخلی، زنان و زایمان، اطفال، قلب و عروق دریافت کردند.

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: غربالگری و پایش‌سلامت اهالی مناطق‌هدف درخصوص شنوایی‌سنجی، گفتار درمانی و سنجش بینایی کودکان از دیگر خدمات ارائه شده در این برنامه جهادی بود.

 مسئول اجرایی‌طرح‌خدمت‌رسانی شهیدحاج‌قاسم‌سلیمانی  در باره جزییات این اردو بیان داشت: در این طرح جهادی، 317 نفر از مراجعین، خدمات را تحت نظارت اساتید و تکنسین‌های این حوزه‌ دریافت و تمهیدات لازم جهت ارجاع افراد دارای عارضه به مراکز درمانی صورت گرفت.

اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی هرمزگان، همزمان با کنگره ملی شهدا برگزار شد + تصاویر«اردوی جهادی فیزیوتراپی» در مناطق محروم مشهدمقدس آغاز شدموسسه تامین درمان بسیجیان استان بوشهر20 اردوی جهادی دندان‌پزشکی راه‌اندازی کرد

این دانشجوی دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌جندی‌شاپور‌اهواز گفت:درکنار خدمات‌درمانی،برنامه‌های آموزشی با هدف ارتقاءسطح‌سوادسلامت اجراء و محصولات‌فرهنگی از سوی کارگروه های فرهنگی بین مردم روستاها توزیع شد.

عبدالله‌زاده با اشاره به تاثیرات بسیار مثبت برنامه‌های جهادی بر جهادگران افزود: مقام معظم رهبری در این رابطه می‌فرمایند "جهاد‌ِخدمت‌رسانی، پیش از سود رساندن به گیرنده‌ی خدمت، به خود‌ِخدمت‌رسان سود میرساند و  دل کندن از بهره‌های شخصی برای بهره‌رساندن به دیگران، دل را روشنی و ذهن و اندیشه را ارتقاء و اراده را قوت می‌بخشد و فراتر از همه، رضای الهی را جلب می‌کند.

 مسئول اجرایی‌ طرح‌ خدمت‌رسانی‌ شهید حاج‌ قاسم‌ سلیمانی در پایان از حمایت‌حوزه فرهنگی‌دانشجویی دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌جندی‌شاپور‌اهواز و همیاری گروه‌‌جهادی‌‌راسخون، شبکه‌بهداشت و درمان‌مسجدسلیمان و هیئت‌امنای‌مسجدامام‌خمینی(ره)حصیرآباد تشکر و اظهار داشت: این گروه در ماه های آینده دوره جدید اردوی جهادی را در مناطق محروم آغاز می‌کند.

به گزارش‌تسنیم گروه‌حرکت‌های‌جهادی راه‌‌ِخدا مجموعه‌ای متشکل از اساتید، پزشکان، دانش‌آموختگان و دانشجویان که نزدیک به یک دهه در عرصه خدمت‌رسانی در مناطق محروم در حوز‌ه‌های بهداشتی، درمانی و فرهنگی-آموزشی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز مناطق محروم مسئول اجرایی اردوی جهادی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا