Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:06:47 GMT

۸۴ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در کردستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۶۰۲۸

۸۴ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در کردستان کشف شد

سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یکی از این کشفیات ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در جاده بیجار به دیواندره یک کامیون تانکردار حامل ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی توقیف کردند.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش این میزان سوخت را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزادی افزود: در یک عملیات دیگر، ماموران نیروی انتظامی شهرستان سقز با اشراف اطلاعاتی انبار دپوی سوخت قاچاقی را در یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهر شناسایی کردند.

وی یادآور شد: با هماهنگی مراجع قضایی، ماموران پلیس به همراه نماینده سازمان تعزیرات حکومتی به محل اعزام شدند که در بازرسی ۵۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان هم خبر از کشف یک فقره زمین خواری در این شهرستان داد و گفت: پلیس آگاهی مریوان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی موفق به کشف یک فقره زمین خواری در مناطق روستایی شهرستان شدند.

سرهنگ علیرضا صفری اظهار داشت: با بررسی‌های میدانی و نقشه‌های هوایی و همکاری نماینده منابع طبیعی مشخص شد یک هزار و ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه درگاه شیخان به تصرف غیرقانونی در آمده است.

وی افزود: با انجام تحقیقات فرد زمین خوار شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که با ارائه شواهد فرد متهم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت.

سرهنگ صفری اضافه کرد: ارزش زمین تصرف شده بنابر نظر کارشناسان حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا تعزیرات فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق نفت نیروی انتظامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هماهنگی مراجع قضایی ریال برآورد نفت سفید کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه