Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@16:32:33 GMT

ثبت79 پیگرانی بدون حادثه در مجتمع گاز پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۶۱۹۷

ثبت79 پیگرانی بدون حادثه در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: با در دستور قرار گرفتن پیگرانی خطوط لوله دریایی از سوی شرکت نفت و POGC این مجتمع شروع به انجام کار کرد.
وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، بیشتر پیگرانی ها بعد از تعمیرات اساسی آغاز شد و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه یکپارچگی سلامت و مدیریت دارایی فیزیکی تاسیسات از اولویت های این مجتمع است گفت: ما تلاش کردیم با موقعیت بالادست خودمان را تطبیق دهیم.
فرهنگ تاکید کرد: همه پیگرانی ها بدون حادثه و طبق برنامه شرکت ملی نفت انجام شده است و در تلاشیم همه پیگرانی ها به صورت هوشمند و مکانیکال انجام شود.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت79 پیگرانی بدون حادثه مجتمع گاز پارس جنوبی هادی هاشم زاده فرهنگ پیگرانی خطوط لوله دریایی شرکت نفت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی مجتمع گاز پارس جنوبی شرکت نفت مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بدون حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت