Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس، اولین جلسه تمرینی خود را در دوحه قطر، عصر امروز در ورزشگاه الدحیل برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که ساعت یک و 30 دقیقه بامداد یکشنبه به دوحه رسیدند، عصر امروز نخستین تمرین خود را در قطر انجام می‌دهند.  شاگردان گل‌محمدی ساعت 18 و 15 دقیقه به وقت محلی تمرین خود را در زمین تمرینی ورزشگاه الدحیل آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با همه بازیکنانش در قطر حضور دارد و بازیکن مصدومی هم در اردو تیم وجود ندارد.  صبح امروز مربیان تیم به همراه افشین پیروانی، مدیر تیم، جلسه کوتاهی برای برنامه‌های تیم تا روز بازی با الدحیل تشکیل دادند.

پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه به مصاف الدحیل می‌رود. دو جلسه تمرینی سرخپوشان قبل از بازی انجام خواهد شد و قرار است تمرین و ریکاوری پس از بازی هم روز چهارشنبه در دوحه انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان