Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی از تأثیرگذاری و قابل تعمیم بودن رأی دادگاه محلی جمهوری اسلامی در خصوص ترور سردار سلیمانی در عراق خبر داد.

حسین امیر عبدالهیان در پاسخ به سوال خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا در خصوص پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی در حاشیه همایش تحلیل شخصیت ایشانگفت: «من معتقد هستم برای پیگیری ترور سردار سلیمانی حتماً راه‌های حقوقی بین‌المللی وجود دارد اما در داخل جمهوری اسلامی ایران، مطلع شدم که رئیس محترم قوه قضائیه، جناب آقای رئیسی دادگاهی را مکلف کردند که نسبت به این موضوع رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً رأی دادگاه محلی جمهوری اسلامی ایران می‌تواند تأثیرگذار و  قابل تعمیم به داخل عراق باشد که آقای ابومهدی المهندس در آنجا در همین حادثه تروریستی به شهادت رسیدند و جناب آقای رئیسی با همتای عراقی خودشان تماس تلفنی هم برای این کار داشتند.»

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی افزود: «وزارت امور خارجه هم اقداماتی را از همان روز دوم حادثه در ارتباط با سازمان ملل آغاز کرده است. در عین حال مجلس شورای اسلامی نیز در نامه‌ای که رئیس مجلس به رؤسای پارلمان‌های اسلامی نوشتند، از آنها خواستند برای مقابله با این موضوع از همه ظرفیت‌های پارلمانی استفاده کنند.»

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: قوه قضائیه سردار سلیمانی امیر عبداللهیان ابومهدی المهندس ترور سردار سلیمانی مجلس شورای اسلامی رأی دادگاه محلی جمهوری اسلامی قابل تعمیم بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند