Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: در جریان بررسی نامگذاری معابر و خیابان‌های شهر تهران بین برخی اعضای شورای شهر درگیری لفظی رخ داد.

به گزارش خرداد از ایلنا، بررسی نامگذاری معابر و خیابان‌های جدید در پایتخت در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر حواشی زیادی در پی داشت.

محمد جواد حق شناس در جریان این بررسی گفت: کمیسیون با پیشنهادات رسیده همیشه همراهی نمی‌کند و برای تغییر نام مقاومت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روز و هر شب خیابان و میدان جدید ایجاد نمی‌شود، اما شاهد تعدد نام‌های تکراری هستیم و تعداد خیابان‌های جدید در شهر باعث شده تا به سمت نامگذاری های جدید برویم.

او تصریح کرد: در حال حاضر به عنوان مثال اسامی لاله، لادن، مریم و نیلوفر به دفعات و در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ بار تکرار شده است که باید از این تکرارها جلوگیری شود.

حسن خلیل آبادی در ادامه بیان داشت: ما از خود اسم خلق نمی‌کنیم و کوچک‌ترین تعارضی هم با نظر مردم مطرح نبوده است.

سپس بهاره آروین و ابراهیمی امینی گفتند که نامگذاری باید مانند بررسی باغات به صورت تک تک انجام شود، چرا که حساسیت مردم را به همراه دارد.

در ادامه حجت نظری گفت باید رویه واحد در نظر گرفته شود.این واکنش نظری با اعتراض بهاره آروین همراه شد. او با بیان اینکه در صحن به ما توهین شده است، گفت:این برخورد ایشان ناشایست است، من استعفا می‌دهم و هرکس آستانه تحملش بالاست، عضو هیات رئیسه شود.

در ادامه اعضای شورای شهر تلاش کردند، آروین را برای خروج از صحن منصرف کنند، چرا که با خروج او صحن از رسمیت می‌افتاد.

سرانجام در جریان این بررسی، خیابان اردلان در محدوده خیابان شهید مفتح به خیابان استاد مرتضی ممیز، کوچه رفعت در محدوده خیابان سعدی به کوچه شهید اسماعیل حیدری و کوچه هفتم در شهرک استقلال به کوچه شهید محمدعلی میرزایی تغییر نام یافت.

همچنین استخر ویژه بانوان در میدان بهمن به نام نیروبانان اسدبیگی قهرمان رشته قایقرانی آسیا و سالن چندمنظوره فوتسال به نام فرشته کریمی قهرمان فوتسال آسیا و سالن چندمنظوره یادآوران به نام حشمت‌الله کهندل سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تغییر نام یافت.

به گزارش خرداد، این واکنش بهاره آروین و تهدید به استعفای او البته مسبوق به سابقه است و پیش تر نیز پس از واقعه سقوط هواپیما و شلیک اشتباه پدافندی این عضو شورای شهر در اقدامی عجیب در کنال تلگرامی خود مدعی استعفا از شورای شهر شد اما بعدتر گفت که به استعفا فکرده است، نه داده است!

حال سئوال اینجاست که مگر کسوت نمایندگی مردم عرصه این قهر و آشتی های خاله بازی طور و جو زده است که خانم نماینده تا سر الک کج می شود، از استعفا گفته و قهر می کند؟ این واکنش های احساسی و بدور از درایت و عقلانیت چه تاثیری بر مردم و رای دهندگانی خواهد داشت که به امید بهبود شرایط و اعتماد به نظر بزرگان اصلاحات به این چهره های ناشناخته رای دادند تا گره گشا باشند اما اکنون گویا این عزیزان به جای گره گشایی مشغول درگیری با خود و قهر و آشتی هستند!

برچسب ها: شورای شهر ، بهاره آورین ، حجت نظری

منبع: خرداد

کلیدواژه: شورای شهر حجت نظری بهاره آروین شورای شهر تغییر نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • ۵ پیشنهاد ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ